Skip to Content

مسئول بسیج سازندگی یزد:

بسیجیان یزدی برای 50 مددجوی بهزیستی استان یزد خانه می‌سازند


مسئول بسیج سازندگی یزد اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه ای که بسیج سازندگی استان یزد با سازمان بهزیستی داشته است؛ 50 خانه با کمک بسیجیان برای مددجویان بهزیستی استان یزد ساخته خواهد شد.

به گزارش یزدبانو، سرهنگ مجید صادقی از اعزام 40 گروه جهادی برای خدمات رسانی به مردم در هفته بسیج خبر داد و گفت: با توجه به چهلمین سال تشکیل بسیج، 40 گروه جهادی خدمات رسان با محورهای مختلف و متنوع به جغرافیاهای مختلف و متنوع اعزام خواهند شد.

وی با بیان این که حرکت نمادین این گروه ها چهارشنبه همزمان با هفتمین روز از هفته بسیج در میدان امیرچقماق خواهد بود تصریح کرد: در هفته بسیج گروه‌های مختلفی مانند گروه جهادی خدمات رسان اجتماعی در محله های طرح کرامت خدماتی از قبیل مشاوره و روانشناسی، پیشگیری، سبک زندگی و ... را ارائه می کنند. همچنین گروه جهادی فقه و حقوق نیز که در طول سال فعال هستند به مناسبت هفته بسیج در مسجد بیاق بازار خان و امامزاده جعفر یزد برای ارائه  مشاوره حقوقی به مردم حضور خواهند داشت.

فعالیت گسترده گروهای جهادی بسیج در حوزه های مختلف

مسئول بسیج سازندگی یزد با اشاره به فعالیت گسترده گروه های جهادی مختلف بسیج اظهار داشت: گروه جهادی عمرانی نیز از مجموعه بسیج مهندسین عمران یزد هستند که در یکی از روستاهای شهرستان مهریز که بنیاد مسکن در حال ساخت خانه برای محرومین است با توجه به تخصصی که دارند کمک خواهند کرد.

صادقی با بیان این که گروه جهادی دانشجویی استان نیز در هفته بسیج با محوریت اقدامات فرهنگی و پزشکی به شهرستان بهاباد اعزام خواهند شد افزود: وقتی سخن از گروه های جهادی به میان می‌آید؛ اغلب احساس می شود که گروه جهادی صرفا در امور عمرانی مانند تعمیر و بازسانی منازل محرومان  کمک می کنند این درحالی است که بسیج دارای گروه های جهادی خدمات رسان در حوزه های مختلفی است.

برگزاری 12 نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان یزد اظهار داشت: در چند سال گذشته با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی اقدامات گسترده ای در راستای اشتغال‌های خرد و مشاغل خانگی انجام داده است به طوری که هم اکنون هر کدام از شهرستان های استان به عنوان قطب تولیدی یک محصول شناخته می شوند.

صادقی ادامه داد: در طول سال به مناسبت های گوناگون در جهت فروش بیشتر و همچنین ترویج و تبلیغ مشاغل خانگی، بسیج اقدام به برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی می کند در همین راستا به مناسبت هفته بسیج نیز 12 نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در شهرستان های مختلف برگزار خواهد شد.

ساخت 50 خانه برای مددجویان بهزیستی استان یزد

وی ساخت خانه مددجویان بهزیستی را از دیگر خدمات بسیج سازندگی اعلام کرد و اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه ای که بسیج سازندگی استان یزد با سازمان بهزیستی داشته است؛ 50 خانه با کمک بسیجیان برای مددجویان بهزیستی استان یزد ساخته خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی یزد  تصریح کرد: بسیجیان با اندک وامی که از سوی بنیاد مسکن پرداخت می شود اقدام به ساخت خانه هایی 80 متری می کنند که تاکنون کار 10 مورد از این خانه ها عملیاتی شده است و کلنگ دو خانه نیز در شهرستان اشکذر و زارچ در هفته بسیج به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/ق

 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری