Skip to Content

امام جمعه اشکذر:

بعد از لطف الهی و عنایات امام زمان (ع) ایستادگی مردم است که کشور را بیمه می کند


نماینده ولی فقیه در صدوق گفت: دشمن میخواهد هم حضور مردم کمرنگ باشد و هم در باب انتخابات تشکیک ایجاد کند، اما مردم این حضور را وظیفه الهی میدانند و به آن عمل خواهند کرد.

به گزارش یزد بانو، امام جمعه اشکذر در خطبه اول نماز جمعه امروز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک شعبان اظهار داشت: ماه شعبان ماه رسول خداست و فرصت خوبی است تا خود را برای ماه میهمانی خدا آماده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) و امام سجاد(ع) درباب آن بزرگواران مطالبی را ایراد کردند.

وی در خطبه دوم نماز جمعه به بحث راجع به انتخابات پرداخت و ییان کرد: آنچه مهم است در مرحله اول حضور پرشور مردم پای صندوق های رای است.

طالبیان افزود: آنچه که امروز میتواند بعد از لطف الهی و عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) کشور را بیمه کند، حضور مردم و ایستادگی و پایمردی آنان است.

نماینده ولی فقیه در صدوق اذعان کرد:  دشمن می خواهد هم حضور مردم کمرنگ باشد و هم در باب انتخابات تشکیک ایجاد کند،اما مردم این حضور را وظیفه الهی میدانند و به آن عمل خواهند کرد.

امام جمعه اشکذر با بیان این نکته که در نظام جمهوری اسلامی مساله برد و باخت وجود ندارد خاطر نشان کرد: هرکس در انتخابات پیروز شود، چه ریاست جمهوری و چه شورا، باید خود را نماینده همه مردم بداند و در مقابل همه احساس مسئولیت داشته باشد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری