Skip to Content

گزارش / کارشناس دینی و خانواده هشدار داد:

بمباران خانواده ها پروژه شبکه های ماهواره ای


یک کارشناس مسائل دینی و خانواده گفت : یکی از پروژه های اصلی شبکه های ماهواره ای ازجمله "فارسی وان" مدتهاست بمباران بی حیایی ، برهنگی ، خیانت و بی غیرتی بر ضد خانواده های ایرانی است.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، حجةالاسلام  مهدی پرنیان درجمع عزاداران حسینی درمجتمع فرهنگی کربلای یزد  و در مراسم بوی سیب اظهارداشت: وقتی انسان گناه می کند یا خودش متوجه می شود و برمی گردد یا خدا وند با تازیانه بلا بیدارش می کند یا اینکه به جای گرفتاری، خدا به او نعمت می دهد .
وی تصریح کرد: اگر خداوند خیر بنده ای را نخواهد وقتی گناه می کند به او نعمت می دهد تا نتواند توبه کند و این همان سنت استدراج الهی است که با غرق شدن در نعمت دچار فراموشی شود.
این کارشناس دینی با تلاوت آیه ای از قرآن «یا ایها الذین ءامنوا قوا انفسکم واهلیکم ..» گفت : خودتان و خانواده تان را از آتش جهنم حفظ  کنید همان آتشی که هیزم آن سنگها و انسانها یند .
پرنیان با بیان حدیثی از حضرت علی (ع) درمورد چشم  قلب  کتاب چشم است پرداخت و گفت : نگاههای شهوت، حسرت، خیانت و حسادت ازجمله نگاههای منفی و نگاه محبت، دقت وعبرت ازجمله نگاههای مثبت است .
وی درپایان به جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و ابراز داشت : شبکه های ماهواره ای از جمله فارسی وان مدتهاست پروژه بمباران بی حیایی ، برهنگی ، خیانت و بی غیرتی را برضد خانواده های ما شروع کرده اند و پیش می روند.
این کارشناس دینی و خانواده با برشمردن چشم به عنوان مهمترین ورودی غذای روح انسان تصریح کرد : چشم انسان 120 میلیون تار نازک، 70میلیون تارضخیم و150میلیون سلول نوری آماده دریافت تصاویر دارد .
حجت الاسلام پرنیان خاطرنشان کرد : چشم بعد از مغزپیچیده ترین عضو بدن است و85 % معلومات ما از چشم به دست می آید و به نحوی است که چشم نگاه می کند اما مغز می بیند و درک می کند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری