Skip to Content

گفتگو/مشاور امور بانوان و خانواده سازمانتبلیغات اسلامی

بهره مندی زائران امامزاده شاهزاده فاضل یزد از خدمات مشاوره ای در نوروز/مبلغات به مناطق مختلف یزد اعزام می شوند


مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به مناسبت ایام نوروز با حضور چند مشاور خانواده و مذهبی در امامزاده شاهزاده فاضل یزد، مسافران نوروزی از خدمات مشاوره دینی و خانواده بهره مند می شوند.

فرح طالعی در گفتگو با خبرنگار یزد بانو  در خصوص تشریح برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام نوروز گفت:به مناسبت ایام فاطمیه و همزمان با ایام نوروز برنامه های مختلفی ویژه مسافران و بانوان شهر یزد برگزار می شود.

وی افزود : با توجه به اینکه نهاد خانواده یک نهاداجتماعی فرهنگی ست،سازمان تبلیغات اسلامی استان با هماهنگی و همکاری مرکز آموزشی عقیله بنی هاشم برنامه مشاوره خانوادگی و پاسخ به سؤالات شرعی را در دو نوبت صبح و عصر ویژه زائران و مسافران نوروزی که در بقعه متبرکه امامزاده شاهزاده فاضل واقع در خیابان امام خمینی از هفتم تا پایان تعطیلات ایام نوروز برگزار می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه این امامزاده به عنوان یکی از امامزادگان برتردر ایام نوروز و در کنار بازارمی باشد روزانه خیل عظیمی از مسافران به این امامزاده مشرف می شوند.

فرح طالعی ، اعزام بانوان مبلغه به مساجد،محلات و انجمنها به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین توزیع کتابچه های نوروزی ویژه مسافران را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام نوروزبرشمرد.



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری