Skip to Content

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد:

تاکنون بیش از 660 میلیون ریال برای امور درمانی، بهداشتی و بیمه ای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد هزینه شده است


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد گفت: از ابتدای سال 92 تاکنون، بیش از 660 میلیون ریال برای امور درمانی، بهداشتی و بیمه ای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

به گزارش یزد بانو به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد، "محمدرضا کوکب" با بیان این مطلب افزود: هم اکنون 8 هزار و 228 مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات درمانی و بیمه ای این نهاد استفاده می کنند. وی در خصوص ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت گفت: خدمات ارائه شده شامل پرداخت هزینه های فرانشیز و خدمات ویژه درمانی، کمک به ارتقاء شاخص های بهداشتی نیازمندان و همچنین کمک به رفع سوء تغذیه مددجویان خصوصاً کودکان زیر 6 سال است. کوکب ادامه داد: مراکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد شامل پزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص، دندانپزشک، داروخانه، رادیولوژی و سونوگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، کلینیک تخصصی، درمانگاه و بیمارستان است. مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد اضافه کرد: مراکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد استان همکاری بسیار خوبی با این نهاد در جهت رسیدگی به امور درمانی مددجویان دارند.    



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری