Skip to Content

کارگردان از لاک جیغ تا خدا:

تحریم‌های نفتی و بانکی؛ نتیجه فتنه 88 بود


هاشم تفکری گفت:دشمن در فتنه 88 دو هدف را دنبال می کرد که هدف تضعیف ایران و اعمال تحریم های نفتی و بانکی به نتیجه رسید.

به گزارش یزدبانو به نقل از بافق خبر؛ هاشم تفکری بافقی در خصوص نقش فتنه در ایجاد تحریم های جدید علیه ایران گفت:فتنه ۸۸نظام را تضعیف کرد اساسا وقتی رئیس جمهور سابق روی کار آمد با سیاست وروشی که داشت که بگفته رهبری، انقلاب را به ریل خود برگرداندند و شعار های ابتدایی و اصیل امام خمینی رو با افتخار سر دست گرفتند.

کارگردان کدبانو افزود: در آن دوران ایران را تبدیل به یک قدرت جهانی کرد ودر این شرایط باید ایران تضعیف می شد تا برای آمریکا یک کشور بی خطر باشد.اتفاقی که دقیقا پس از انقلاب شروع شد و همچنان ادامه داشت اینبار چند برابر شد.

وی در ادامه اظهار داشت: این فتنه از داخل شروع شد ولی مدیریت آن در خارج از کشور بود و کاملا هم نتیجه بخش بود.

کارگردان برنامه از لاک جیغ تا خدا در خصوص هدف هایی که دشمن در فتنه۸۸ داشت اظهار داشت: دشمن در این فتنه دو هدف را دنبال می کرد هدف کوتاه مدت که به آن نرسیدند یعنی تغییر حکومت وجابجایی رئیس جمهور منتخب مردم و دومین هدف آنها تضعیف ایران بود که در این قضیه توانستند یعنی نفت وبانک های ما تحریم شد.

تفکری افزود:در این فتنه بی اعتمادی ایجاد شد و می خواستند که ایران را به چالش بکشند و دولتی روی کار بیاید که با آمریکا سازش کند.

هاشم بافقی در خصوص نقش انگلیس و کشورهای غربی در تحریک کردن سران فتنه در ایران خاطر نشان کرد: در حادثه عاشورا حسادت مردم کوفه به امام زمان  باعث شد تا این اتفاق ایجاد شود من میتوانم بگویم همان سبک حسادت اما در سطحی پایین تر برای بعضی ها در داخل کشور بوجود آمد و ناراحت بودند که دولتی روی کار آمده است که که به تعبیرمقام معظم رهبری انقلاب را به ریل اصلی خود بازگردانده است اما عده ای چشم دیدن این پیشرفت را نداشتند و خطر را برای خود احساس می کردند.

کارگردان جوان عرصه سیما فتنه اصلی که کشور را تهدید می کند استحاله انقلاب دانست و عنوان داشت:بعید است که در انتخابات 96 فتنه ای رخ دهد چرا که رهبرانقلاب مدبرانه مدیریت می کنند و با نیامدن احمدی نژاد فضای جامعه دوقطبی نخواهد شد و رهبری هم می خواهند که دست اینها را رو کند و به اینها در برجام فرصت می دهد تا به اشتباهاشان پی ببرند و بدانند که نباید به لبخند دشمن اعتماد کرد.

انتهای پیام/ع.ع

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری