Skip to Content

بذرپاش:

تحقق «حماسه سیاسی و اقتصادی» در گرو مجاهدت بِاَموالِهِم و اَنفُسِهِم است


نماینده تهران در مجلس تأکید کرد: برای تحقق «حماسه سیاسی و اقتصادی» که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال ۹۲ مطرح کردند، نیازمند مجاهدت بِاَموالِهِم و اَنفُسِهِم هستیم.

به گزارش خبرنگار یزد بانو به نقل از فارس ، مهرداد بذرپاش در گفت وگویی درخصوص نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: در سال جدید در دو محور باید کوشا باشیم و همه همت خود را به کار گیریم.

وی نخستین محور را تداوم شعار سال گذشته و حرکت به سوی اقتصادی پویا و مقاومتی عنوان کرد که «هم رشد و پیشرفت ما را تضمین می کند و هم ما را در مقابل بدخواهی ها ایمن می سازد».

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر لزوم مشارکت آحاد ملت در ارتقاء اقتصاد ملی خاطرنشان کرد: بدون حضور مردم در صحنه، نمی توان در عرصه مهم اقتصاد به سر منزل مطلوب رسید و اتفاقات بزرگ رقم زد.

بذرپاش بر همین اساس متذکر شد: با حضور حماسی مردم در عرصه اقتصاد، به طور قطع اتفاقی خواهد افتاد که دشمن از امیدی که نقشه‌هایش بسته، نا امید شود و این جز با مجاهدت بِاَموالِهِم و اَنفُسِهِم میسّر نخواهد شد.

وی از «انتخابات 92» به عنوان دیگر موضوع مهم پیش روی ملت ایران یاد کرد و گفت: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، برگ زرین دیگری بر برگ‌های زریّن این انقلاب مردمی خواهند افزود.

نماینده تهران در مجلس گفت: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات، همچون گذشته تصویر دیگری از انتخابات آزاد را به نمایش می‌ گذارند که در نوع خود، هم در میزان حضور مردم و هم در نوع انتخاب آنها افتخارآفرین خواهد بود.

بذرپاش در پایان تصریح کرد: انتخابات آینده انتخاباتی در تراز انقلاب و دهه چهارم خواهد بود و کشور را در عرصه‌های مختلف، گام‌های بلندی به سمت جلو رهنمون خواهد ساخت.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری