Skip to Content


تحقق آرزوي يك معلول ذهني براي سفر به كربلا


چندی پیش ایسنا گزارشی تحت عنوان حافظه‌ي استثنایی یک کم‌توان ذهنی منتشر کرد که در آن جوانی به اسم "ابولفضل ابوالحسنی" با وجود آن که از معلولیت ذهنی رنج می‌برد اما قادر به حفظ کردن پلاک تمام خودرو‌های روستايشان براساس نام مالک آن‌هاست.

به گزارش یزدبانو به نقل از ایسنا؛ این نابغه تنها آرزوي خود را سفر به کربلاي معلا اعلام كرده بود كه به دلایل مختلف قادر به برآورده کردن آن نبود ولي اخيراً خیری برآورده كردن آرزوی ابوالفضل را تقبل كرده است اما بازهم مانعي ديگر بر سر راه تحقق اين آرزو قد علم كرده و آن نيز موضوع خدمت سربازی است كه این خیر می‌گوید که آن نيز در حال برطرف شدن است.

اين فرد نيكوكار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه یزد، از آشنايي‌اش با توانايي منحصر بفرد ابوالفضل به دليل هم محله بودن با وي می‌گوید و اضافه مي‌كند: با اين وجود از آرزوي وي كه رفتن به كربلاي معلي است، اطلاعي نداشتم و از طريق رسانه‌ها متوجه آرزوی خالصانه وي شدم و لذا تصميم گرفتم تمام هزینه‌های این سفر را تقبل كنم.

وي مي‌گويد: قرار بود با اين پول به همراه خانواده‌ام به سفر زيارتي مشهد مقدس بروم ولي با اطلاع از آروزي ابوالفضل و اين كه قبلا به مشهد سفر كرده بودم، اين مبلغ را در اختيار وي براي تامين هزينه‌هاي سفر معنوي‌اش قرار دادم و معتقد هستم كه از ثواب سفر ابوالفضل به كربلا، من نيز بي‌نصيب نخواهم بود.

اين فرد خير در پايان نيز مي‌گويد: قطعاً افراد خيرمند زیادی براي انجام چنين كارهايي داوطلبانه‌اي در جامعه وجود دارند ولي يا نیازمندان واقعي را نمي‌شناسند يا اين كه روش ارائه اين كمك‌ها را نمي‌دانند و رسانه‌ها در اين رابطه مي‌توانند بسيار موثر باشند و به تحقق اين اقدامات خيرانه كمك كنند.

انتهای پیام / ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری