Skip to Content


تداوم هوای گرم در استان یزد طی روزهای آینده


کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد از تداوم هوای گرم در استان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش یزدبانو، سیدعباس میرحسینی در خصوص پیش‌بینی وضع آب و هوایی استان یزد، گفت: امروز و فردا آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و عمدتاً در ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود از امروز تا روزهای پایانی هفته جاری، افزایش نسبی دما و تداوم گرما در استان را شاهد باشیم، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود دمای بیشینه شهر یزد امروز به ۳۸ و فردا و پس‌فردا به ۴۰ درجه سانتی‌گراد برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر یزد بین ۳۷ و ۲۴ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

میرحسینی بابیان اینکه در مردادماه امسال، بیشترین دمای شهر یزد ۴۳ درجه سانتی‌گراد و کمترین دما در شهر یزد ۲۲ درجه سانتی‌گراد اندازه‌گیری شده است، ابراز داشت: طی همین مدت بالاترین دمای استان یزد از ایستگاه شهرستان بافق به میزان ۴۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دما از سبزدشت به میزان ۱۰ درجه سانتی‌گراد اندازه‌گیری شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بافق با دمای بیشینه ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سبز دشت با دمای کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین منطقه استان یزد بوده‌اند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری