Skip to Content

در راستای بالا بردن راندمان کاری؛

تصاویر/ برگزاری اردوی یک روزه بانوان شهرداری یزد به مهریز


بانوان شهرداری شهر یزد و سازمان های تابع، به مناسبت گرامیداشت مقام زن و ارتقاء سطح روحیه کارکنان بانوی شهرداری یزد به اردوی گردشگری شهرستان مهریز رفتند.

به گزارش یزدبانو؛ مهناز نیک انور، مشاور شهردار در امور بانوان، در گفتگو با خبرنگار یزدبانو، گفت: در پی تصمیماتی که در شهرداری جهت بالا بردن روحیه کارکنان بانوی این ارگان، افزایش راندمان کاری و گرامیداشت مقام زن گرفته شد، با مساعدت و توافق محمدرضا عظیمی زاده، شهردار یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، برنامه اردوی گردشگری شهرستان مهریز در برنامه کاری مرتبط با بانوان شاغل در شهرداری یزد قرار گرفت که 80 بانو در این اردو حضور یافتند.

سیده حمیده وزیری نائیب رئیس بانوان شورای اسلامی شهر یزد، عزت یادگار سخنگوی شورا، وحیدرضا خباز زاده عضو شورای شهر یزد، سید علی مشتاقیون معاون اداری و مالی شهرداری یزد، مهناز نیک انور مشاور شهردار در امور بانوان، زارع بیدکی مسئول فضای سبز شهرداری مهریز و محمد کاظم سلطانی مسئول کارپردازی شهرداری یزد، نیز بانوان را در این بازدید همراهی کردند.

لازم به ذکر است، بانوان شاغل در شهرداری یزد و سازمان های تابع، در اردوی یک روزه خود به مهریز، از باغ پهلوان پور، باغ آهو و غربالبیز بازدید کردند و در پایان در تالار مهرنگار مهریز به نظرسنجی و انتخاب لباس فرم محل کار پرداختند.

انتهای پیام/ش






رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری