Skip to Content

نوشتاری درپی دیدار رهبری با مسؤلان قوه قضائیه؛

جریان غیر انقلابی توهّم نیست!


آیا انتشار فیش های حقوقی نجومی و ایجاد فضای نارضایتی در میان مردم می تواند اتفاقی باشد؟

یزد رسا؛ رهبر فرزانه انقلاب در دیدار رمضانی با رئیس و مسؤلان قوه قضائیه که عصر روز چهارشنبه نهم تیر برگزار شد فرمودند :

"قوه‌ی قضائیه باید صددرصد انقلابی باشد و انقلابی عمل کند. انقلابی‌گری برخلاف نظر و تبلیغ برخی‌ها، تندروی نیست بلکه انقلابی‌گری یعنی «عادلانه، خردمندانه، دقیق، دلسوزانه، منصفانه، قاطعانه و بدون رودربایستی عمل کردن."

بدون تردید، جریان غیر انقلابی داخل کشور به طور مداوم تلاش می کند کم کاری ها و احیانا خیانت های پنهان و آشکار خود را با حک کردن برچسب تندروی بر پیشانی انقلابی ها جبران کند و متأسفانه تاکنون مقداری هم موفق بوده است و این را می توان بخوبی در واگویه های برخی بی خبرها و سهل اندیش های رده پایین کشور _ اعم از مسؤلین رده پایین و سایر اقشار غیر مسؤل_ مشاهده کرد.

دو قطبی کردن فضای کشور و غلبه دادن جریان غیر انقلابی و اپوزیسیون داخل نظام  بر انقلابی گری که حاصل سال ها مجاهدت و جانبازی های فرزندان غیور این ملت است خیانتی بزرگ و غیر قابل بخشش است.

ساده اندیشی است اگر تصور کنیم دشمن حرکتش را متوقف می سازد. دشمنان ملت هرگز با ما کنار نخواهند آمد و برجام هرگز فرجام دشمنی های آن ها نخواهد بود.

باید به تاریخ بازگردیم و صفحه به صفحه اش را مرور کنیم، از ماجرای اسفناک مشروطه که فقیه بزرگوار مرحوم آیت الله شیخ فضل الله نوری بالای دار رفت و مردم هلهله کنان و شادی کنان شاهد اعدام او بودند ، تا دوران قاجار و حکومت ننگین پهلوی و تا جنگ هشت ساله ایران و عراق که دیوانه ای به نام صدام مجری فرمان دست های پشت پرده بود را باید به بازنگری عمومی گذاشت و فضای سرد و بی روح و منزجر کننده غیر انقلابی را از بین برد.

دشمن ساکت نمی نشیند و در فتنه 78 این را ثابت کرد و عده ای را به خیابان ها کشید ولی به آنچه می خواست بطور کامل نرسید و اگر جز این بود برای ده سال بعدش در فتنه 88 برنامه ریزی نمی کرد.

دیگر با چه زبانی باید گفت که جریان غیر انقلابی داخل نظام یک حقیقت است و رهبر فرزانه انقلاب از توهم و خواب و خیال سخن نمی گوید بلکه به عنوان بالاترین مقام کشور خطر این جریان را مشاهده و لمس می کند و به همین دلیل در دیدار سال گذشته با اعضای شورای امنیت ملی فرمود: " باید مقابل جریان غیر انقلابی داخل نظام ایستاد"

براستی تحریک عده ای برای  روزه خواری در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعار" نه غزه نه لبنان،جانم فدای ایران" جز به واسطه این جریان صورت گرفت؟

آیا انتشار فیش های حقوقی نجومی و ایجاد فضای نارضایتی در میان مردم می تواند اتفاقی باشد؟

آیا نباید احتمال داد که این جریان برای زدن تیر خلاص به پیکر انقلاب و برای نابودی همه آرمان های انقلاب و برای بی نتیجه نمایاندن خون های پاک فرزندان این ملت ، دست به هر کاری می زند و جنجال اقتصادی هم یک برنامه جدی و هدفمند برای رسیدن به مقصود این جریان است؟

زهی خیال باطل که غیر انقلابی ها دلسوز نظام باشند و برای مردم ارزش و اهمیتی قائل باشند!

شناخت لایه های پنهان و پیدای اپوزیسیون داخل نظام و شناساندن آن به قشرهای گوناگون جامعه ایران وظیفه ای است که شانه خالی کردن از انجامش مساوی با شریک شدن با این جریان و کمک به راه گشایی بیشتر و افزایش سرعت گردانندگان آن است.

باید مقابل جریان غیر انقلابی داخل نظام ایستاد و عادلانه، خردمندانه، دقیق، دلسوزانه، منصفانه، قاطعانه و بدون رودربایستی عمل کردن را به عنوان شاخصه های انقلابی گری  برای همیشه فریاد کرد.

نسأل الله منازل الشهداء

محمد هادی سمتی

بامداد پنجشنبه دهم تیرماه 1395




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری