Skip to Content

گزارش/ امام جمعه بخش مرکزی یزد در یادواره شهدا

جوانان امروز یادواره شهدا را برگزار می کنند/جامعه نیازمند ترویج شهادت


حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم مدرسی در یادواره شهدای بخش مرکزی یزد گفت: امروز بار یادواره شهدا بر دوش جوانانی است که از خانواده شهدا نیستند و آنچنان یاد شهدا دل های این جوانان را ربوده است که با جان و دل یادواره ها را اجرا می کنند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، امام جمعه بخش مرکزی یزد درسخنانی در یادواره سرداران و 150 شهید این بخش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه ما بیش از هر زمان نیاز به ترویج شهادت داریم،زیرا کشورهای بیگانه چشم طمع برسرمایه و انقلاب کشورمان دوختند که باید آنان بدانند بسیجیان هنوز مقابل آن ها ایستادگی می کنند و ازخون شهدا و ولایت دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی افزود: امروز حمل و بار این یادواره های شهدا بردوش جوانان ما است و شاید این جوانان اصلا از خانواده های شهدا نباشند ولی چون یاد و خاطرات شهدا دل های جوانان پاک این سر زمین را ربوده و در بر گرفته است؛ آنان به استقبال یادواره ها می روند و با جان و دل یادواره ها را اجرا می کنند.

 وی اظهار داشت: بشریت به طورعادی هرکجا زیبایی ببینند آن را درک می کنند و از آن محافظت به عمل می آورند و اسلام تا به حال بالاتر و زیبا تر از مقام شهادت را بیان نکرده است.

مدرسی افزود:شهادت آنچنان از نظرخداوند زیباست که تمام اعمال را با آن می سنجد،حتی خداوند مقام تحصیل رابا مقایسه باشهادت اجر می دهد پس بهتر است انسان مؤمن ارزش اعمالش را با مقام شهادت بسنجند.

وی تصریح کرد: شهادت یک امر زیباست و به روایتی برترین عبادت در نظر خداوند است و شهید با مقام بالایش محرم همه ی بهشتیان است و همه چیز در بهشت زیر سلطه اوست.

امام جمعه محمد اباد تصریح کرد:

وی در اخرین جملات خودش  از تمام خانواده شهدا،جانبازان؛و تمام همکارانی که برای برگذاری این یادواره تلاش کردند تشکر کرد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری