Skip to Content

بانوان هراتی از اهمیت حجاب می‌گویند؛

حجاب تضمین کننده سلامت و پارسایی جامعه/دختران ایرانی باید با حفظ عفاف و حجاب الگوی جهانیان باشند


محمدی یکی دیگر از دختران خاتم در مورد نقش حجاب در جامعه گفت: حجاب نشانگر زیبایی روح است،حجاب تضمین‌کننده سلامت و پارسایی جامعه است.

به گزارش یزدبانو، به نقل از طنین خاتم،به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (ص) طی یک بررسی میدانی، نظرات مختلف دختران شهرستان خاتم در خصوص شاخصه های یک دختر مسلمان ایرانی را جویا شدیم.

اسدی  دانشجو هراتی در مورد بهترین ویژگی یک زن مسلمان میگوید ؟ نماز خواندن و با ایمان بودن مهمترین مولفه یک دختر مسلمان است و باید  با حفظ عفاف و حجاب خود الگویی تمام عیار برای سایر کشورها باشیم .

محمدی یکی دیگر از دختران خاتم در مورد نقش حجاب در جامعه به خبرنگار ما چنین پاسخ می دهد؟ حجاب نشانگر زیبایی روح  است ،حجاب  تضمین‌کننده سلامت و پارسایی جامعه است.

کشاورز یکی از اساتید دانشگاه خاتم گفت: دختران جوان ایران اسلامی باید با اخلاق و منش خود الگوی برای دختران جوان در سراسر جهان باشند. و عفت، كرامت و منزلت بالایی را كه اسلام برای بانوان شناخته است، حفظ كند.

دهقان حجاب را مایه آرمش زن در جامعه عنوان و گفت: زنان باحجاب در جامعه ضمن اینکه خود در امنیت و آرامش هستند به دیگران را نیز آرامش هدیه میدهند  .

در ادامه به سراغ یکی از فروشندگان خانم رفتیم . خانم زارع حضرت فاطمه معصومه (س)  را الگوی خود در جامعه معرفی و گفت: ایشان یک دختری نمونه برای پدر گرامیشان بودند و همه دخترهای این مرز و بوم باید از رفتار ایشان سرمشق گرفته و محترمانه تر و صبورتر با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

 

انتهای پیام/ش






رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری