Skip to Content

گفتگو/ رییس سازمان حفاظت محیط زیست استان یزد خبر داد

حضور ابتکار در همایش تخصصی معاونین فنی و پایش ادارات محیط زیست سراسر کشور در یزد


مدیرکل محیط زیست استان یزد از برگزاری همایش تخصصی معاونین فنی و پایش ادارات محیط زیست سراسر کشور با حضور رییس سازمان محیط زیست خبر داد.

سید حسین سادات موسوی در گفت و گو با خبرنگار یزدبانو، با اشاره به سفر یک روزه معاون محترم ریاست جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به استان، گفت:  دکتر معصومه ابتکار در اولین برنامه کاری خود در یزد پس از ادای احترام به مقام سومین شهید محراب آیت الله صدوقی و فرزندشان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
وی ادامه داد: دیدار با استاندار یزد، شرکت در جلسه شورای اداری استان، شرکت در همایش تخصصی معاونین فنی و پایش ادارات محیط زیست سراسر کشور از جمله برنامه های سفر معاون رییس جمهور به استان است.
مدیرکل محیط زیست استان یزد گفت: دیدار پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست استان از دیگر برنامه های سفر دکتر ابتکار به استان  است که در این نشست از تابلو سایت تحقیقاتی گوراب به نام زنده یاد مهندس سید حسام حسینی و سایت تحقیقاتی تکثیر و پرورش گوزن زرد به نام زنده یاد دکتر هرمز اسدی توسط مقام عالی سازمان رونمایی می شود.
سادات موسوی دیدار با نخبگان ، دانشگاهیان، مسئولین HSE ، سازمانهای مردم نهاد و راهنمایان تور طبیعت گردی، کنفرانس مطبوعاتی را از دیگر برنامه های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دراستان یزد برشمرد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری