Skip to Content

یادداشت/

حضور جهادگران بسیجی در مناطق محروم، جلوه های زیبای ایثار و جهاد


حضور جهادگران بسیجی و دانشجویان متدین در مناطق محروم و دورافتاده یکی از جلوه های زیبای ایثار و جهاد است؛لمس کردن و از نزدیک با مشکلات مناطق محروم میتواند ضمن یک تحول روحی و تعالی کمال در فرد،یک روزنه امیدی باشد برای مردم آن مناطق که حضور افرادی که از امکانات رفاهی و آسایش خود گذشت کردند، باشد.

به گزارش یزدبانو؛عرصه ایثار و جهاد یکی از ماندگارترین ارکان اعتقادی و مبنای تمامی خوبی ها و هنجارهای یکی جامعه سالم و آرمان خواه است و این میراث ارزشمند از زمان صدر اسلام  و همچنین در دوران درخشان زندگانی امامان معصوم بوده است.

حضور جهادگران بسیجی و دانشجویان متدین در مناطق محروم و دورافتاده یکی از جلوه های زیبای ایثار و جهاد است.

لمس کردن و از نزدیک با مشکلات مناطق محروم میتواند ضمن یک تحول روحی و تعالی کمال در فرد، یک  روزنه امیدی باشد برای مردم آن مناطق تا حضور افرادی که از امکانات رفاهی و آسایش خود گذشت کردند، باشد.

اما وظیفه اصلی رسالت اصحاب رسانه چیست؟ اگر بتوان گفت که وظیفه ما بیشتر از شما جهاد گران نیست لاجرم کمتر نیست و  حضور عاشقانه شما که امیدهای آینده این نظام و مایه دلگرمی رهبر گرانقدر و دانشمند جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه ای (دامت تاییداته) وظیفه ما را دوچندان میکند.

اصحاب رسانه باید زبان گویا و رسای شما جهاد گران و ایثارگران باشد و تحقق اهداف و چشم انداز های شما جز با انعکاس مطالبات شما از طریق رسانه های متعهد و ارزشی محقق نمیشود.

بررسی مشکلات و رساندن آن به گوش مسئولان نه تنها وظیفه ما نیست بلکه یک تکلبف شرعی و بدون چون و چرا است و باید همه باهم و درسالی که به ابتکار ولی امر مسلمین به نام همدلی و همربانی نامگذاری شده در جهت رفع مشکلات این مناطق گام برداریم.

البته همگی باید بدانیم که نباید در جهت انتقاد و اعلام کمبود ها و نیاز ها حرف بزنیم بلکه ضمن اعلام مشکلات در جهت ارائه راه حل و پیشنهادها تلاش کنیم.

اخلاص و خودشناسی مهترین رکن پیروزی در جهت اهداف یک بسیجی جهاد گر است که اگر این دو را در خود تقویت کنیم تمامی مشکلات و کمبودها و خدای ناکرده عدم همکاری مسئولان برای ما آسان خواهد شد.

 

به قلم:علی اصغر رضایی، سردبثیر دو هفته نامه پلک




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری