Skip to Content


حفظ عفاف و حجاب نیازی به صدور فتوا ندارد/ چادر بهترين نوع حجاب و نشانه ملی


امام جمعه هرات در جمع بانوان بسیجی خاتم گفت: حفظ عفاف و حجاب مسئله ای نیست که احتیاج به فتوای مجتهد و عالم داشته باشد و یک مسئله ای تبلیغی به شمار نمی رود بلکه عفاف و حجاب نص صریح قرآن است.

به گزارش یزدبانو به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر، امام جمعه شهر هرات در همایش عفاف و حجاب در جمع بانوان بسیجی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: حفظ عفاف و حجاب مسئله ای نیست که احتیاج به فتوای مجتهد و عالم داشته باشد و یک مسئله ای تبلیغی نیز به شمار نمی رود بلکه عفاف و حجاب نص صریح قرآن است.

حجت الاسلام محمد رضایی با بیان اینکه آیه ای در قرآن صراحتا در مورد  عفاف و حجاب به پیامبر اکرم (ص) نازل شده است که می فرماید "ای پیامبر به همسران خود بگو روسری هایشان را روی گردن و سینه هایشان بیندازند" افزود: بهترین حجاب، حجاب با چادر است و از چادر به عنوان حجاب افضل نام برده اند.

وی تصریح کرد: حجاب زنان تنها به چادر منحصر نمي شود اما چادر بهترين نوع حجاب و نشانه ي ملي ماست و هيچ منافاتي با فعاليتهاي زنان مسلمان در مسائل سياسي، اجتماعي و فرهنگي ندارد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج خاتم به هدف دشمنان از ابزارهای متعدد به ویژه ماهواره در زمینه کمرنگ کردن اعتقادات خانواده ها ، از بین بردن مرزهای محرم و نامحرم به سرمایه گذاری و برنامه ریزی دشمنان در کم رنگ کردن حجاب در بین خواهران اشاره کرد و گفت: امروز ما در مبارزه فرهنگی بین اسلام و کفر در یک جبهه و رزمایش فرهنگی قرار گرفته ایم که در بحث خواهران مهمترین آن عفاف و حجاب است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری