Skip to Content

همسر شهید مدافع حرم حاج حمید تقوی فر؛

حمایت از کمپین "ما هم اجازه نمی دهیم" در حقیقت پیروی از شهدا است


پروین مرادی همسر شهید حاج حمید تقوی فر یکی از شهدای مدافع حرم، گفت: حمایت از کمپین "ما هم اجازه نمی دهیم" در حقیقت پیروی از شهدا است که در این راستا زنان جامعه به عنوان نیمی از پیکره جامعه می توانند نقش مهم و تأثیرگذاری را در این خصوص داشته باشند.

به گزارش یزدبانو، به نقل ازسازمان بسیج جامعه زنان کشور، فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار علما، صاحب‌نظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و اجلاس اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی، داخلی و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

نکته مورد توجه در خصوص فرمایشات رهبری «مقابله‌ی قاطع با تلاش آمریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته‌ای و نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در ایران» بود که همزمان مورد توجه رسانه‌های داخل و خارج قرار گرفت.

رویکرد ضدآمریکایی مردم ایران در حالی از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار می‌گیرد که هم‌زمان با مطرح شدن موضوع توافقات هسته‌ای چندین کمپین مردمی ضدآمریکایی در فضای مجازی به راه افتاده است.

پروین مرادی همسر شهید حاج حمید تقوی فر یکی از شهدای مدافع حرم در گفت وگو با پایگاه اینترنتی بسیج جامعه زنان با بیان اینکه ما همسران شهدا نیز اجازه دخالت آمریکا در مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشورمان را نمی دهیم، اظهار داشت: اکثر شهدا در وصیت نامه های خود به حمایت و پیروی از ولی فقیه تأکید کرده اند.

وی افزود: ما نباید مثل مردم کوفه باشیم و رهبر زمان خود را تنها بگذاریم و اجازه دخالت به استکبار در امور کشور را نمی دهیم و همواره بر شعار خود مبنی بر نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی پایبند هستیم.

این همسر شهید مدافع حرم خاطرنشان کرد: حمایت از کمپین ما هم اجازه نمی دهیم در حقیقت پیروی از شهدا است که در این راستا زنان جامعه به عنوان نیمی از پیکره جامعه می توانند نقش مهم و تأثیرگذاری را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/ش




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری