Skip to Content

گزارش/ همزمان با سراسر کشور؛

خروش نمازگزاران یزدی در اعلام برائت از دشمنان پیامبر/ فداک یا رسول الله


نمازگزاران شهر دارالعباده یزد پس از پایان نماز جمعه مسیر خیابان قیام تا شهدای گمنام میدان امیرچخماق یزد را با سردادن شعار استکبار ستیز پیمودند و یکبار دیگر با سردادن فریادهای «لبیک یا رسول الله» و « فداک یا رسول الله» با پیامبر عظیم الشأن اسلام میثاق بستند.

 

به گزارش خبرنگاریزدبانو، مردم ولایت مدار و شهید پرورشهر یزد همگام با مردم سراسر ایران بعد از اقامه نمازجمعه  با شرکت در راهپیمایی اعلام برائت از توهین کنند گان به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) اوج نفرت و بیزاری خود را از عاملان و حامیان این جریان و توطئه  صهیونیستی  اسلام ستیز با شعارهای کوبنده اعلام کردند.

در این راهپیمایی که از مصلی نمازجمعه  یزد آغاز شد؛ عموم راهپیمایان اعم از خواهران و برادران و کودک و پیر و جوان  و دانش آموزان برخی مدارس با دردست داشتن پلاکاردهای فداک یا رسول الله عشق و ارادت خود را به رسول اکرم (ص) ابراز کردند.

راهپیمایان درادامه راهپیمایی که درمسیر خیابان قیام به سمت گلزار شهدای گمنام میرچخماق ادامه داشت با مشت های گره کرده شعارهای  " لبیک یا محمد(ص)، لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است، مرگ بر فرانسه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، ما پیروان رهبریم فداییان رهبریم و.." سر دادند .

مردم یزد در چهار راه شهدا با گوش سپردن به قطعنامه این مراسم که پیرامون محکومیت  توطئه اهانت به پیامبر اسلام (ص) و هوشیاری بدر برابر جریانات کفر و نفاق و نیز توصیه به حفظ وحدت و بصیرت   در برابر دشمنان و منافقان بود با فریاد های الله اکبر وخامنه ای رهبرآن را تآیید کردند.

درپایان مراسم راهپیمایان برای تجدید بیعت با آرمانهای امام  و شهدا  وبیعت دوباره با امام ورهبر خود حضرت آیت الله امام خامنه ای در کنارمزارشهدای گمنام میرچخماق حضور یافتند .

*سخنرانی پایان راهپیمایی

سخنران پایانی این مراسم در سخنان کوتاهی حماسه 9 دی را متذکر شد و مردم را به بصیرت دراین زمانه حساس فرا می خواند و گفت :برخی می خواهند این حماسه را یوم الشیطان بخوانند  و عظمت یوم الله 9 دی  را که روز بصیرت و هوشیاری مردم  برابر جریان نفاق بود زیر سؤال ببرند ولی ما باید مراقب باشیم که  فتنه گران باز فتنه گری نکنند .

وی افزود : باید راه شهدا را ادامه دهیم  و مثل آنان با ولایت باشیم که هر کس با ولایت است  و بود زنده ماند و یادش جاودانه شد و هرکس از ولایت جدا شود مرده است.

وی تصریح کرد : ما باید پست سر رهبر خود باشیم  و بصیرت خود را در همه حال حفظ کنیم و به  فتنه گران که خوابهای خوش دیده اند مجال حرکت و توطئه گری ندهیم .

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری