Skip to Content

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد؛

خط قرمزها را رعایت کنیم


مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: قطعا در دین اسلام خط قرمزهایی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنیم.در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها مسایلی وجود دارد که صدور مجوز برای آن به هیچ وجه به صلاح نیست.

به گزارش یزدبانو دهقانی در گفتگو با خبرنگار یزدبانو با اشاره به نظر مراجع در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها اظهار کرد: باید استقلال کشور را در تمام زمینه ها از جمله در زمینه فرهنگی حفظ بکنیم.

وی ضمن هشدار در رابطه با افرادی که سعی می کنند با مطرح کردن مسایل حاشیه‌ای در شرایط حساس کنونی اذهان عمومی را از اولویت‌های اصلی کشور منحرف کنند گفت: تاکید می‌کنیم همچنان بر سر مطالبات قبلی خود  در ارتباط با حفظ عزت و استقلال کشور در مسایل بین‌المللی هستیم.

دهقانی ادامه داد: نباید مرعوب فرهنگ غربی بشویم.مگر هر کاری که در همه جای دنیا معمول و مرسوم باشد(به خاطر مصاحبه فائزه هاشمی) دلیل بر درستی آن است؟ ما نمی توانیم هر کاری را  که غربی‌ها انجام می دهند عینا تکرار کنیم.

وی افزود:مساله حرمت نگاه زن به بدن مرد مسلمان حتی بدون قصد لذت،موضوع اختلاط زنان ومردان که مفاسد فراوانی به دنبال دارد.

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: پیامبر(ص) فرموده اند؛ بین زنان ومردان نامحرم جدایی ایجاد کنید زیرا هنگامی که آنان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و با هم ارتباط وهمراهی داشتند،جامعه به دردی دچار خواهد شد که درمان نخواهد داشت.

دهقانی ازبین رفتن عفت و حیای عمومی در جامعه و شکسته شدن قبح یک سری اعمال ناشایست، ایجاد هیجانات غیر قابل کنترل  و سوء استفاده افراد فرصت طلب برای برهم زدن نظم وامنیت جامعه را ناشی از نبود ارزش‌های اسلامی-اخلاقی در جامعه بیان کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه باید فرهنگ اسلامی در همه زمینه‌ها پیاده شود؛ قطعا صدور این مجوز  بروز اعمال حرام را در جامعه فراهم می‌کند.

وی گفت: مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه‌ها به هیچ وجه به معنای بی‌توجهی به ضرورت گسترش ورزش برای بانوان نیست.

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد ابراز امیدواری کرد: مسئولان در دولت تدبیر وامید به منظور حفظ وحدت ملت،احترام به نظر امام امت، مراجع، نخبگان و تمام کسانی که دغدغه ی حفظ این انقلاب و نظام را دارند تدابیری را که مطابق شرع و قانون کشور اسلامی‌مان است اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ش




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری