Skip to Content

گزارش / فرماده سپاه الغدیر استان یزد

خواسته بسیجیان نجات آحاد بشر/ بسیج حامی دولت است


سردار اکبر فتوحی حامی دولت و نیروی تاریخ ساز دانست و گفت : بسیج خورشید بی غروب، پدیده ای بی انتها و حافظ دستاورد های انقلاب اسلامی است که در جنگ نرم امروز سلاحش ایمان است.




به گزارش خبرنگاریزدبانو، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جمع خواهران و برادران بسیجی در مجمع بسیجیان استان که با حضور سردار نقدی برگزار شد با گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر و تبریک دهه ولایت و امامت، بسیج را لشکرمخلص خدا و بسیجیان را بلند همتانی خواند که خواسته هایشان در حد اعتلای کشور و نجات همه آحاد بشر از فقر و فساد و تبعیض و سلطه مستکبران است.
سردار فتوحی، بسیجی را بیزار از زندگی زیر پرچم ظلم بیگانه دانست و اظهار داشت : برای بسیجی مهم است و تفاوت می کند که در خانه اش حکومت الله باشد یا حکومت دشمنان الله و برای آن می ایستد.
وی افزود : بسیج امنیت پایدار و مقتدری است که برای حفظ کشور از آسیب ها در همه عرصه ها ایستاده است و تفکربسیجی طرح های استکبار را ناکام کرده است .
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، بسیج را مولد دانش، حامی دولت و نیروی تاریخ ساز دانست و گفت : بسیج خورشید  بی غروب و پدیده ای بی انتها است که حافظ دستاورد های انقلاب اسلامی است و در جنگ نرم امروز سلاح بسیجیانش برای مقابله با دشمن، ایمان است.
سردار فتوحی، بسیجیان را نیروی منحصر به فرد عنوان کرد و تصریح نمود : تفکر متحولانه بسیج دور کننده دشمن، ممتاز در مقابله با دشمنان و بنیان کن حیات عنکبوتی استکبار است .
وی در ادامه خاطر نشان کرد : دشمن ازتوان نیروی بسیج غافل است درحالی که بسیج امروزچنان خط اثری دارد که رفتارش معیارحرکت دشمن و مأیوس کننده او شده است .
وی در پایان بسیجیان را به تقویت زیرساختهای ایمانی دعوت نمود و آنان را افرادی اهل منطق و حلَال مشکلات خواند و مدیریت جامعه را با تفکر بسیجی امکان پذیردانست.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری