Skip to Content

حجت الاسلام ذوالنوری؛

خون شهید شحاته و یارانش دامان مرسی را گرفت


حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری گفت: خون شهید شحاته و دو یارش دامان آقای مرسی را گرفت و بعد از شهادت شهید شحاته، پای وی در اداره امور کشور سست تر شد.

به گزارش یزد بانو به نقل از صبح قزوین، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری کارشناس مسائل سیاسی، در مورد تحولات مصر اذعان داشت: امروز ما نمونه های این اسلام هراسی و شیعه کشی رادر مصر می بینیم و خون شهید شحاته و دو یارش دامان آقای مرسی را گرفت. بعد از شهادت شهید شحاته، پای وی در اداره امور کشور سست تر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: چون مرسی به وهابی ها اشاره بر شیعه را قول داده بود، ما می بینیم جایی که با شیعه درگیر شدند خداوند متعال از آنها انتقام گرفت و امروز این فضایی که در مصر اتفاق افتاده است را شاهد هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: با چراغ سبز آقای مرسی و با شرکت وی در همایش ضد شیعه و با قول پشت پرده ای که به وهابی ها داده بود،  می بینیم که شیعه کشی در مصر اتفاق می افتد و علت همه ی این ها هم چند مسئله مهم است.

ذوالنور ادامه داد: یکی این مسئله که در طول تاریخ هرجا اسلام و مکتب اهل بیت(علیه السلام) وسط آمده، تاثیر آن خیلی چشمگیر بوده در مقابل کفر و دشمنان بشریت استقامت خود را نشان داده است؛ لذا در طول تاریخ این امر اثبات شده است و آمریکا، اسرائیل، اروپا از اسلام وهابیت نمی ترسند از اسلام عربستان سعودی، از اسلام القاعده نگرانی ندارند با آنها کفار می آیند، بلکه آنچه آن ها را می ترساند اسلام ناب محمدی و اهل بیت(علیه السلام) است.

این تحلیلگر در پایان اذعان داشت: مورد دوم بحث انقلاب اسلامی است که فرهنگ اهل بیت و اسلام ناب را در جهان گسترش داده و الگوی بیداری اسلامی شده است، مورد سوم هم ردپای جمهوری اسلامی ایران در صحنه ی تاثیرگذاری جهان است که دشمن در تلاش برای زدودن این تاثیرگذاری مهم می باشد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری