Skip to Content

رئیس ستاد دهه فجر استان يزد در خاتم:

دهه فجر امسال خاتم، متفاوت تر از گذشته برگزار می شود/فضاسازی محیطی و نور افشانی در مروست


رئیس ستاد دهه فجر استان يزد گفت: امسال برای خاتم برنامه نور افشانی هم داریم و در خصوص مسئله صوت شهرستان ، یک دستگاه صوت قوی که بتواند ۱۸ تا ۱۹ بوق را جواب دهد در اختیار شهرستان خاتم قرار داده می شود.

به گزارش خبرنگاربه گزارش یزد بانو، خاتم، صبح امروز(یک شنبه) دومین جلسه ستاد دهة فجر شهرستان خاتم با حضور رئیس ستاد دهه فجر استان یزد ، سرپرست فرمانداری و اعضا ستاد که شامل کمیته های مربوطه می باشند در محل فرمانداری خاتم برگزار شد . سرپرست فرمانداری در این جلسه ضمن خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای کلیه دولت مردان در تمام عرصه ها و تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر اظهار امیدواری کرد: انشاالله امسال با همفکری و همکاری که بین اعضا وجود دارد بتوانیم مثل سالهای گذشته برنامه ها را به نحو احسن انجام دهیم. "غلامرضا عطائی" همچنین اظهار داشت:  وظیفه ما مسئولان در ایام الله دهه مبارک فجر این است که در یادآوری این واقعه بزرگ تمام تلاش خود را به کار ببریم و اهداف و دستاورد های انقلاب را برای نسل جوان و نوجوان تبیین نمائیم. در ادامه سرپرست فرمانداری خاتم ، از کلیه مسئولین کمیته ها خواست تا گزارش جلسات تشکیل شده و برنامه های خود را در قالب یک سی دی و یا کتبی ارائه نمایند.

امام جمعه هرات نیز دراین جلسه  ضمن تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر تذکراتی را در خصوص برگزاری برنامه های دهه فجر برای کمیته ها متذکر شد و تصریح کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی برای ما و همه آزادی خواهان و حق طلبان زیباترین سرفصل تاریخ است.

 "حجت الاسلام رضائی" همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه الهی به امام و امت اسلامی ایران از جانب خداوند است افزود:انقلاب هدیه خداوند است که باید آن را پاداش مجاهدت های امام راحل  و شهداء بدانیم .

 رضایی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز تداوم بخش این مسیر شد و پشتیبانی ملت از ولی فقیه خود توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

در ادامه نیز مسئولین کمیته ها نقطه نظرات و پیشنهاد های خود را خدمت رئیس ستاد دهه فجر استان و همچنین رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان ارائه کردند.

 رئیس ستاد دهه فجراستان یزد نیز در ادامه جلسه اظهار داشت: دشمنان انقلاب، راهپیمایی‌ها و همه برنامه‌های ما را زیر ذره بین قرار می‌دهند و باید مراقب باشیم حرکتی انجام نشود که دشمن بتواند از آن سوء استفاده کند.

"حجت الاسلام فخرالدینی"همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب استقامت و مقاومت بود گفت: شما می دانید که چه عزیزانی در کنار این انقلاب فدا شدند ، لذا ادامه آن انقلاب نیز استقامت است چون ما معتقد هستیم که این انقلاب به دست امام زمان(عج) سپرده می شود.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان همچنین در ادامه با بیان چند پیشنهاد پرداخت و اذعان داشت: فضاسازی محیطی در شهرستان ، در مروست و روستاهای اطراف بسیار موثر است و شایسته است که فضا سازی محیطی را فعال نمائیم.

فخرالدینی همچنین طی درخواست مسئولین کمیته ، در خصوص نداشتن سیستم صوت مناسب در شهرستان و نداشتن سهمیه مهمات برای نورافشانی در دهه فجر ، اظهار امیدواری کرد: امسال برای خاتم برنامه نور افشانی هم داریم و در خصوص مسئله صوت شهرستان ، یک دستگاه صوت قوی که بتواند ۱۸ تا ۱۹ بوق را جواب دهد در اختیار شهرستان خاتم قرار داده می شود.

حجت الاسلام فخرالدینی در پایان نیز با بیان اینکه امام(ره) و رهبری یکی از محورهای خود انقلاب هستند افزود: انقلاب اسلامی پایگاه معنوی و ملکوتی دارد و قطعا حرکت برای حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب و امیددادن به مردم ثواب مضاعفی دارد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری