Skip to Content


دیدار سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با فرماندار بافق


سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در سفر به شهرستان بافق ضمن آشنایی با وضعیت زنان، با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش یزدبانو به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی استانداری یزد، «رقیه کرمانیان» در دیدار با «سیدمهدی طلایی مقدم» فرماندار بافق با اشاره به توانمندی‌های بانوان شهرستان گفت: دختران و زنان این شهرستان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و هنری رشد قابل توجهی داشته اند و امیدواریم شاهد پویایی و فعالیت آن ها در سایر حوزه ها نیز باشیم.

کرمانیان افزود: ارائه خدمات مشاوره، آموزش های لازم جهت کشت گیاهان دارویی، بازدیدهای دوره ای و ارائه خدمات و زیر ساخت های مناسب برای گسترش فعالیت زنان روستایی از جمله ضرورت هاست و امیدواریم مسئولان شهرستان در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

*زنان محور اصلی پیشرفت و توسعه در جامعه
فرماندار بافق نیز در این دیدار بیان کرد: زنان با توجه به نقشی که در خانواده ایفا می کنند، می توانند به عنوان یکی از محورهای اصلی پیشرفت و توسعه در جامعه نقش آفرینی کنند.
طلایی مقدم مشارکت بانوان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را مهم خواند و ادامه داد: زنان روستایی در فعالیت های کشاورزی، استفاده بهینه از منابع روستائی و خدمات در مناطق روستایی به عنوان تولیدکنندگان نقش بسیار کلیدی دارند.

انتهای پیام / ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری