Skip to Content

سرپرست روابط عمومي استانداري يزد:

رسانه‌ها در انتخابات آتی رویکرد منتقدانه داشته باشند


سرپرست روابط عمومي استانداري يزد با بیان اینکه رسانه‌های منتقد کارشناسان افتخاری سازمان‌اند، رویکرد منتقدانه رسانه‌ها در انتخابات آتی را خواستار شد.

به گزارش یزدبانو؛ داوود پاک‌طینت پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ها پیرامون انتخابات با بیان اینکه می‌توان 4 رویکرد را برای رسانه‌ها نسبت به دستگاه اجرایی حاکم در نظر گرفت، اذعان کرد: رسانه‌ها می‌توانند رویکردی صرفاً نظاره‌گر داشته باشند و هر خبری را بدون عکس‌العمل مثبت یا منفی انعکاس دهند؛ این‌گونه رسانه‌ها در دسته منفعل قرار خواهند گرفت.

پاک‌طینت رویکرد مخالف برخی رسانه‌ها را نسبت به دستگاه اجرایی حاکم عنوان کرد و افزود: برخي رسانه‌ها نيز بنا به دلايلي از همان ابتدا مقابل حاكميت گارد مي‌گيرند؛ این رسانه‌ها سعی در درشت جلوه دادن خطاها و تحقیر فعالیت‌های انجام گرفته دارند و حتی امکان دارد برخی رسانه‌های مخالف به توهین و برخورد نامناسب هم روی بیاورند.

وی ادامه داد: در مقابل رسانه‌های مخالف، رسانه‌های با رویکرد موافق با دستگاه نظارتی را داریم؛ این رسانه‌ها حتی اگر خطایی از دستگاه اجرایی سر بزند، سعی می‌کند آن را لاپوشانی کنند.

این مسئول با بیان اینکه نقد منصفانه رسانه‌ها براي مديران چراغ راه است، تصریح کرد: نوع چهارم، رسانه‌های با رویکرد منتقدانه هستند که چارچوب‌ تعريف شده‌ي خود رخدادها را به معناي واقعي كلمه و به دور از تخريب و تمسخر نقد مي‌كنند.

سرپرست روابط عمومي استانداري يزد از رسانه‌ها خواست در انتخابات آتی رویکرد منتقدانه داشته باشند.

انتهای پیام/ش

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری