Skip to Content

آخرین اخبار از زلزله بشاگرد :

زلزله اخیر یک کشته و ۱۸زخمی داشت/تخریب۷۰منزل مسکونی


فرماندار شهرستان بشاگرد از آسیب و خسارت وارده به 70باب خانه در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش یزد بانو به نقل از هرمز، رضا ملانسب  فرماندار شهرستان بشاگرد گفت:تیم های امدادی و نیروهای آماده باش در سطح شهرستان پس از وقوع زلزله روز پنج شنبه تدابیر امنیتی از جمله استراحت روستاییان خارج از منزل را گوش زد نمودند.

ملانسب با توجه به پیش بینی های انجام شده افزود:پس از وقوع زلزله اولیه تمهیدات لازم اندیشیده شد که پس از آن زلزله دوم با۲/۶ریشتر مردم سطح روستا های شهرستان را غافلگیر نمود.

وی از تخریب ۸۰تا۱۰۰درصدی ۴روستای سطح شهرستان و آسیب دیدن ۳۰تا۵۰درصدی برخی دیگر از روستاها خبر داد و بیان داشت:۷۰روستای سطح شهرستان در پی وقوع زلزله آسیب دیده اند که دامنه آسیب ها به جز فوت یک دختر بچه ۱۸ماهه تلفات جانی دیگری را در پی نداشته است.

فرماندار بشاگرد در ادامه از بسیج همگانی مردم و ادارات سطح شهرستان جهت آوار برداری و کمک های اولیه به مصدومان خبر داد و تشریح کرد:نیروهای امدادی و بسیج همگانی در سطح شهرستان همچنان در حال امداد رسانی به مردم سطح روستاها هستند و این روند تا عادی سازی و بازسازی مناطق زلزله زده ادامه خواهد داشت.

ملانسب به اقدامات انجام شده در ۲۴ساعت گذشته اشاره داشت و افزود:با حضور تیم های امدادی و دستگاه های دولتی از سطح استان و کمک رسانی از شهرستان های همجوار وضعیت اولیه رو به بهبود بوده است و وسایل مورد نیاز زلزله زدگان با صرف کمترین زمان ممکن در اختیارشان قرار گرفته است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری