Skip to Content

گفتگوی تفصیلی /عضوجمعیت زنان فرهیخته یزد:

زنان در تیررس دشمن/ کمرنگ کردن ارزش ها در زنان برای حذف زنان از صحنه است


عضو جمعیت زنان فرهیخته یزد، حوزه زنان را در تیررس توطئه دشمن خواند و گفت : اکنون بیشترین آسیب به ارزشهای انقلاب اسلامی از طریق آسیب به حوزه زنان دنبال شده است و دشمن بیشترین تلاش را برای کمرنگ ساختن ارزشهای انقلاب نزد این قشرانجام می دهد.

به گزارش خبرنگاریزدبانو، سیما راغبیان در گفتگو با خبرنگار یزدبانو، فرارسیدن ایام اله دهه فجر را تبریک گفت و در پاسخ به این پرسش که نقش زنان و دختران امروز در حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی چیست گفت :  وقتی می گوییم حفظ آرمان ها باید دقت کنیم  که مردم پیش از انقلاب آرمان ایده آل اسلامی شان سرنگونی نظام شاهنشاهی و تشکیل حکومت اسلامی بود و آرمان امروز حفظ آن ارزشهایی است که برای به دست آوردنش خون خود و جوانان خود را دادیم.



راغبیان افزود: امروز مهمترین کار ما باید حفظ آن اهدافی باشد که به خاطرش جنگ بر ما تحمیل شد و تحریم شدیم که برای این کار ابتدا آسیب شناسی لازم است یعنی بدانیم کدام خطر انقلاب ما را تهدید می کند.

عضو جمعیت زنان فرهیخته یزد، حوزه زنان را در تیررس توطئه دشمن خواند و تصریح کرد : اکنون بیشترین آسیب به ارزشهای انقلاب اسلامی از طریق آسیب به حوزه زنان دنبال شده است  و دشمن بیشترین تلاش را برای کمرنگ ساختن ارزشهای انقلاب نزد این قشرانجام می دهد.

*خدشه دارکردن نقش زنان د رانلاب اسلامی توسط دشمن
راغبیان در این زمینه تصریح کرد : امروز یکی از توطئه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، خدشه دار کردن کسانی است که در انقلاب نقش هدایتگری داشته اند مثل روحانیون و رهبران دینی؛ یا همچون زنان که در رسیدن به اهداف انقلاب نقش مهمی ایفا کرده اند .

وی به نقش مهم زنان و مادران در انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد : زنان با تشویق همسران و فرزندان خود بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب داشته اند و دشمن در جنگ نرم خود درست روی این قشر دست می گذارد و کسانی که هم خود در انقلاب حضور داشته اند و هم مردان و جوانان خود را به شرکت در فعالیتهای انقلابی تشویق نموده اند.

*امام خمینی(ره) بانوان را تشویق به حضور در صحنه کرد
این بانوی فرهیخته گفت : با بررسی در خط مشی  و سخنان بنیانگذارانقلاب اسلامی، اهمیت امام خمینی (ره) را به نقش بانوان به عنوان نیمی از اجتماع مشاهده می کنیم به نحوی که ایشان بانوان را تشویق به حضور در صحنه های انقلاب کرده اند.

*کمرنگ کردن ارزشهای انقلاب برای خارج کردن زن از صحنه انقلاب است
راغبیان با اشاره به نقشه دشمنان برای خارج کردن زن از صحنه انقلاب تصریح کرد : دشمنان می خواهند زن را از صحنه حفظ ارزشهای انقلاب خارج کنند و برای این کار به دنبال کمرنگ ساختن ارزشهای دینی در تفکر بانوان هستند .

وی  نقش آموزش و تذکر را در حفظ بصیرت بانوان مهم دانست و گفت : یکی از کارهای مهم در سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی باید یادآوری این مسآله مهم  به بانوان باشد که ما برای این انقلاب جوانانمان را دادیم و بازخوانی خاطرات انقلاب در واقع  یادآوری و بررسی نقش اقشار مختلف در پیروزی انقلاب و محورها، شاخص های اصولی آن است.

وی اظهار کرد : یک خبرنگار فرانسوی با دیدن زنان در صحنه های انقلاب با تعجب گفته است وقتی دیدم زنان دوشادوش مردان در تمام صحنه های این انقلاب حضور دارند فهمیدم این انقلاب هنوز زنده است که با توجه به گفته این خبرنگار در می یابیم که نقش افراد مختلف خصوصا خانم ها در این انقلاب اثر گذار بوده است.

راغبیان با بیان کلام قرآن درمذمت غافلان گفت : دشمن می خواهد ما نسبت به ارزش های انقلابمان بی تفاوت شویم یعنی درعین حال که انقلاب اسلامی یک ارزش است ما آن را نفهمیم و بی تفاوت ازکنارش رد شویم.

انتهای پیام/ص
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری