Skip to Content


زنان زندانی در یزد شاغل می‌شوند


مدیرکل زندان‌های استان یزد با اشاره به ضرورت ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بین مددجویان زندانی، گفت:‌ اولین کارگاه اشتغال ویژه بانوان مددجوی زندان‌ها در استان یزد افتتاح شد.

به گزارش یزدبانو به نقل از ایسنا؛ رضا ذوالفعلی‌نژاد با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت آموزش و ارتقای مهارت فنی و حرفه‌ای مددجویان زندانی،‌ اظهار کرد: طبق کارشناسی‌های انجام شده، آمار بازگشت زندانی‌هایی که در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند و به کار مشغول می‌شوند تقریباً صفر درصد است.

وی ارتقای مهارت شغلی را عاملی جدی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود:‌ بسیاری از بزهکاری‌های موجود در جامعه ناشی از بیکاری و فقر است.

مدیرکل زندان‌های استان یزد در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای،‌ گفت:‌ مددجویان با شرکت در این دوره‌های آموزشی علاوه بر سپری کردن دوران محکومیت خود مشغول کار شده و دستمزد هم دریافت می‌کنند.

ذوالفعلی‌نژاد ا اشاره به افتتاح اولین کارگاه اشتغال ویژه بانوان مددجو در زندان‌های استان یزد، تصریح کرد: در این کارگاه زمینه اشتغال 40 نفر از بانوان زندانی فراهم شده تا آن‌ها نیز ضمن کسب درآمد و گذران دوران حبس، بتوانند از امتیازات قانونی شرکت در این دوره‌ها استفاده کنند .

 وی افزود: در پایان با بیان این‌که خوشبختانه استقبال خوبی از سوی بانوان زندانی برای حضور در این دوره‌ها انجام شده است، خاطرنشان کرد: شرکت در این دوره‌های آموزشی علاوه بر آموزش نقش مهمی در ایجاد انگیزه و امید به زندگی مددجویان ایفا می‌کند.

انتهای پیام / ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری