Skip to Content

گزارش/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

سبک زندگی غربی یک خطر جدی است


حجت الاسلام محمد شریف حسینی کوهستانی در اولین نشست جمعیت زنان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی گفت: غرب از نظر نظامی، سیاسی،اقتصادی و صنعتی برای کشور ما بی خطر است و غرب از نظر فرهنگی و سبک زندگی یک خطر جدی است.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد و رییس جمعیت زنان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی در اولین نشست این جمعیت در سال 93 با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر به اعضای حاضر در این نشست خیر مقدم گفت و اظهار امیدواری کرد: مصوبات این نشست دارای تأثیرات و پیامدهای مثبت در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی باشد. حجت الاسلام حسینی کوهستانی با برشمردن واژه های نامگذاری سال جاری از جمله" اقتصاد"، " فرهنگ"،" عزم ملی" و " مدیریت جهادی" هر یک از این موارد را دارای معانی بسیاری عمیق دانست و افزود: ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مدیریت جهادی را در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و جهادسازندگی به منصه ظهور رساندیم و در شرایط فعلی مدیریت جهادی دیگر زمان و مکان نمی شناسد و یک مدیر جهادی به دنبال رسیدن به هدف است. وی با بیان این مطلب که ما بسیاری از کارها یا مأمور به نتیجه و یا مأمور به وظیفه ایم و در مسایل فرهنگی باید به دنبال نتیجه باشیم و مأمور به نتیجه ایم . مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد " غرب" را به چند دسته " غرب اقتصادی"،" غرب سیاسی"، " غرب نظامی"،"غرب صنعتی" و "فرهنگ غربی" تقسیم بندی کرد و گفت : غرب از نظر اقتصادی، سیاسی و نظامی برای جمهوری اسلامی بی خطر است ولی آنچه که باید از غرب احساس خطر کرد درباره سبک زندگی غربی است.
 حسینی کوهستانی یکی از آثار مدیریت جهادی را رسیدن به اهداف در زمینه اقتصاد و فرهنگ دانست و افزود: تا مدیریت جهادی اعمال نشود به نتیجه ای نخواهیم رسید.
وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد زنان که اولویت اول را " خانواده" دانستند گفت: از نظر ایشان، اشتغال زنان در مرحله دوم قرار دارد و دغدغه زنان باید اول رسیدگی به امور خانواده و تربیت فرزند باشد. وی انحراف جوانان امروز را ناشی از تربیت نادرست و عدم ابراز محبت والدین به ویژه مادران نسبت به فرزندان دانست و افزود: یکی از آثار منفی این موضوع گرایش جوانان به ماهواره و ... است. اخبار مرتبط :

گزارش/صبح امروز برگزار شد

اولین نشست جمعیت زنان فرهیخته یزد در سال ۹۳ به روایت تصویر

   



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری