Skip to Content

رییس کمیته بانوان دهه فجر استان یزد خبر داد

ستادهای مردمی بانوان دهه فجر در سطح شهر یزد تشکیل می شود


رییس کمیته بانوان ستاد استانی دهه فجر یزد از تشکیل ستادهای مردمی بانوان شهر یزد با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه نشاط در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، مریم عبدالحسین زاده در نشست استانی ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد با اشاره به تشکیل چهار جلسه در کمیته بانوان اظهار داشت: نمایندگان زن دستگاهها برنامه های خود را به این کمیته ارسال می کنند و در دهه فجر امسال شاهد اجرای برنامه های متنوعی در سراسر استان خواهیم بود.

وی از برگزاری نشست های تخصصی و کارگاههای آموزشی ویژه بانوان خبر داد و افزود: با همکاری اداره تعاون استان یزد نمایشگاهی از توانمندی های بانوان شاغل در تعاونی های زنان در دهه فجر برپا می شود.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد در ادامه گفت: به مناسبت دهه فجر نمایندگان زن 50 دستگاه دولتی  و همسران مدیران این دستگاهها با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد با خانواده شهدای معزز یزد دیدار می کنند.

عبدالحسین زاده در حاشیه این نشست در پاسخ به سؤال خبرنگار یزدبانو مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای مردمی شدن برنامه های دهه فجر انجام شده است اظهار داشت: همه دستگاههایی که برنامه ارسال کرده اند باید با این بینش برنامه ریزی کنند که گروههای هدف آنان ابتدا گروههای مردمی مرتبط با آن دستگاه و سپس همسران شاغلان مرد و بانوان شاغل دستگاه هستند .

وی تصریح کرد: طی سه سال گذشته با ابتکار کمیته بانوان ستاد ده فجر ستادهای مردمی بانوان با همکاری گروههای فعال محلات در دهه فجرعلاوه بر اعزام سخنران ،  برنامه های متنوعی برای بانوان اجرا شد و امسال نیز با تشکیل این ستادها در محله های مختلف شهر اعزام سخنران خواهیم داشت.

رییس کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان، رایگان بودن کلینیک خاتم الانبیا در 21 بهمن را که با عنوان انقلاب اسلامی و تحکیم بنیان خانواده نامگذاری شده است یکی دیگر از پیشنهادات کمیته بانوان و در تعامل با علوم پزشکی عنوان کرد.

 عبدالحسین زاده در خصوص برنامه شاخص این کمیته ویزه دختران نیز گفت: طرح " در مسیر فردا" برای قشر دانش آموزان دختر در مدارس و با اعزام سخنران اجرا می شود.

وی یکی دیگر از برنامه هایی را که به مناسبت دهه فجر انجام می شود برگزاری نشست آسیب شناسی زندانیان زن نام برد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری