Skip to Content

با رویکردی تربیتی و آموزشی

سری جدید «محله گل و بلبل۲» به دغدغه های روزمره کودکان می پردازد


سری جدید «محله گل و بلبل۲» با حمایت مالی شرکت "زیست بوم مجازی درسا" به موضوعات اجتماعی مثل آداب و مراعات های اخلاقی، روحیه پهلوانی و کمک به همنوع، فرهنگ شهرنشینی و مطالعه و کتابخوانی توجه ویژه‌ای دارد، می‌کوشد رفتارهای اجتماعی درست را به کودکان بیاموزد.

به گزارش یزدبانو؛ خانواده در تعلیم و تربیت کودکان نقش مهمی را ایفا می کند، بنا بر نظر اساتید روانشناسان کودک ، چند سال ابتدایی تولد فرزندان  و رویدادهای رخ داده در این دوران ، ارتباط تنگاتنگی دربرداشت  آنها از دنیای اطراف داشته ونقش عمده ای در برداشت کلی  آنها  از پیرامونشان در آینده  رقم خواهد زد، در این میان تبعات قول دادن های نسنجیده از سوی والدین به کودکان ناهماهنگی های روحی را برای آنان در پی خواهد داشت و توجه به این امر از سوی والدین امری ضروری و قابل توجه است.
 

این روزها که "محله گل و بلبل2" که با حمایت مالی زیست بوم مجازی درسا از شبکه دو سیما پخش می شود دریکی از برنامه های خود  به طرح این آسیب پرداخته و والدین را نسبت به تبعات قول های نسنجیده، آگاه می نماید.

در این قسمت از برنامه آقای خوشحال بدون برنامه ریزی و سنجیدن خواسته ی فرزندش، به او قول می دهد چنانچه شاگرد ممتاز شود برایش گوشی گران قیمتی تهیه کند و در ادامه با شاگرد اول شدن پسر آقای خوشحال و قرار بر عملی شدن قول پدر، مشکلات مالی بر سر تحقق این خواسته  به وجود می آید و ..

این برنامه که به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان‌زاده، کارگردانی احمد درویشعلی پور، اجرای و نویسندگی محمد درویشعلی پور با اجرای داریوش فرضیایی"عمو پورنگ" هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دو می رود , جمعه ها در دو بخش ساعت ۱۰:۲۰ تکرار و ساعت19  پخش می شود .

برخلاف سری‌های گذشته محله گل و بلبل که به صورت استودیویی و صرفا با حضور کودکان و نوجوانان اجرا می‌شد،‌ این بار با ساختاری نمایشی، ماجراهایی در یک محله خیالی و با حضور شهروندانی جالب و متفاوت شکل گرفته است .
گفتنی است ،"زیست بوم مجازی درسا" حامی مالی برنامه "محله گل و بلبل 2" که به تهیه و ارائه محتویای مدیا در حوزه کودک و نوجوان با عنوان تجاری آفرینک برای فرزندان  ایران زمین همت گمارده ، در سدد است  محیطی امن و ایمن را با ارائه  این گونه برنامه ها برای کودکان فراهم آورد.

سری جدید «محله گل و بلبل۲»  به موضوعات اجتماعی مثل آداب و مراعات های اخلاقی، روحیه پهلوانی و کمک به همنوع، فرهنگ شهرنشینی و مطالعه و کتابخوانی توجه ویژه‌ای دارد ، می‌کوشد رفتارهای اجتماعی درست را به کودکان بیاموزد. 

 

روابط عمومی شرکت درسا

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری