Skip to Content

معاون فرماندار یزد:

سه هزار شغل در شهرستان یزد ایجاد شد


معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به سه هزار شغل توسط ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش یزدبانو به نقل از خبرنگار ایرنا، افسانه شهابی پور عصر یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان یزد، افزود: با توجه به آمار و اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد 53 درصد تعهد شهرستان یزد در این خصوص انجام شده که بخش بزرگی از ایجاد شغل در شهرستان توسط بخش خصوصی صورت گرفته است.
وی گفت: کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف و سیاستهای دولت در روان سازی و تسهیل فضای کسب و کار دارد، لذا انتظار می رود تا این کارگروه به طور فعال و پویاتر در راستای وظایف خود گام بردارد.

وی ادامه داد: با توجه به تعهد استان به ایجاد 15 هزار و 573 شغل در سال 93، شهرستان یزد نیز مکلف به ایجاد نزدیک به 5600 شغل در سال جاری می باشد.

شهابی پور با اشاره به عملکرد مثبت برخی از دستگاه های اجرایی در ایجاد شغل در شهرستان افزود: لازم است با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی دستگاه های ذی ربط در طول دو ماه باقیمانده نسبت به افزایش آمار مربوط به ایجاد شغل با توجه به تعهد داده شده اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی ، اداری و مالی فرماندار یزد با تأکید بر ثبت اطلاعات در سامانه رصد در موعد مقرر خاطرنشان کرد: در پایان سالجاری با توجه به دستور العمل ها و شاخص های اطلاعات ثبت شده در این سامانه راستی آزمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری