Skip to Content

امام خامنه ای در دیدار فرماندهان سپاه:

سپاه بعنوان یک موجود زنده باید بداند از چه می‌خواهد پاسداری کند/ لزومی ندارد سپاه در عرصه سیاسی پاسداری کند


رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار فرماندهان سپاه گفتند: لزومی ندارد سپاه در عرصه سیاسی پاسداری کند، اما باید عرصه سیاست را بشناسد.

به گزارش یزد بانو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری،مهمترین محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه بدین شرح است:

- کارنامه درخشان سپاه نمایشگر تجربه یک ملت است. - هیچ‌ کس در چشم دشمنان منفورتر از امام(ره) نبود، چون امام(ره) با بصیرت و قاطعیت ایستاده بود. هر کس که بایستد برای آنها منفور است. ایشان تاکید کردند: علت این دشمنی اشخاص نیستند بلکه "هویت" است. - من مخالف حرکت‌های صحیح دیپلماسی نیستم، بنده معتقدم به همان چیزی که سالها پیش نامگذاری شد به "نرمش قهرمانانه"؛ کشتی‌گیری که بدلیل فنی نرمشی انجام میدهد، نباید یادش برود که حریف و دشمنش کیست؟ -منطق انقلاب اسلامی منطق اسلام و قرآن است که نباید ظلم کنید و نباید بگذارید به شما ظلم شود. -هر دستگاهی که به نظام سلطه وابسته باشد با پیام و منطق انقلاب اسلامی مخالف است. -نظام سلطه نظام تسیم دنیا به ظالم و مظلوم است و با این سازوکار در جهان جنگ‌افروزی و فقرآفرینی می‌کند و فساد را گسترش می‌دهد، انقلاب اسلامی این عوامل را نفی می‌کند، چالش و دعوای اصلی با انقلاب در این نقطه است. - اینکه بخواهیم چالش انقلاب را به چالش‌های جناحی فرو بکاهیم، سهل‌انگاری است. چالش اساسی انقلاب این است که انقلاب یک نظم جدیدی را برای بشریت ارائه کرده است.

????? ????????? ???? ???????? ?????? ?????? ????? ????????? ???? ???????? ?????? ??????

????? ????????? ???? ???????? ?????? ?????? ????? ????????? ???? ???????? ?????? ?????? ????? ????????? ???? ???????? ?????? ?????? ????? ????????? ???? ???????? ?????? ?????? ????? ????????? ???? ???????? ?????? ??????




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری