Skip to Content

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

فرقه ضاله بهائیت با چند عکس نمایشی،مشروعیت پیدا نمی کند/ فائزه هاشمی عذرخواهی کند/ همنشینی با بهائیان دهن کجی به خانواده شهدا


روح افزا با تأکید بر اینکه، متأسفانه خانم فائزه اشتباهات کلانی انجام می دهد و در واقع عناصر فرقه ضاله بهائیت رفیق گرمابه زندانش بودند، اظهارداشت:در واقع می خواهند به چه کسانی دهن کجی کنند؟! به شهدای جنایات اسرائیل در اقصی نقاط جهان اسلام؟ به خانواده معظم شهدا و شهدای مدافع حرم !

به گزارش یزدبانو، فرشته روح افزا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس در خصوص عکس منتشر شده از فائزه هاشمی در کنار اعضای گروه فرقه ضاله بهائیت، اظهار داشت: فرقه ضاله بهایئت، زاییده افکار انگیس و تحت حمایت فکری این کشور است و از نظر مادی جز سرویس های جاسوسی انگلیس، آمریکا و اسرائیل محسوب می شود؛ این فرقه ضاله در مقابل اسلام شکل گرفته و در تقابل کامل با افکار اسلام ناب محمدی(ص) قراردارد.

وی با بیان اینکه بهائیت، طالبان، داعش .. به این دلیل به وجود آمده اند که اسلام را وارانه نشان داده و نماد غلطی از این دین وحیانی باشند، گفت: این فرقه در جهان اعتبار دینی ندارد و سعی دارد با افکاری که در تقابل با اسلام حقیقی است دیده شود.

روح افزا ادامه داد: این فرقه ضاله در حقیقت ایجاد شد تا بر روی اسلام و مطالب اسلامی کار کرده و انحرافاتی در اندیشه واقعی بشریت به وجود آورد و از آنجایی که توسط دشمنان اسلام و نظام اسلامی فکری و مادی حمایت می شود، اعضای آن به مراتب اولی از عُمال این کشورها محسوب می شوند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به دیده شدن قاب عکسی روی دیوار – افندی از رهبران این فرقه- در عکس انتشار یافته از خانم فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت، تصریح کرد: از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران این حرکت، خلاف قانون بوده و با وجود این قاب عکس ، فائزه هاشمی دلیلی برای رد انتساب این افراد با فرقه ضاله بهائیت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که فائزه هاشمی از نظر سطح آگاهی و دانش نیازمند به کمک و هوشیاری بیشتر است چرا که اصل وجود این فرقه و اعضای آن در کشور ما مضر بوده و این افراد نه تنها از خود هیچ حرفی برای گفتن ندارند و مگر انجام دستورات گرفته شده از سرویس های جاسوسی و پیاده کردن فرامین آنها در کشور ما که همه کارهایشان جرم است.

روح افزا با تأکید بر اینکه، متأسفانه خانم فائزه اشتباهات کلانی انجام می دهد و در واقع عناصر فرقه ضاله بهائیت  رفیق گرمابه زندانش بودند، اظهارداشت: خانم هاشمی نمی داند که دست به چه کارهایی می زند!  اگر کسی اعلام کند من بهایی هستم جرم است و اگر از آنان هم حمایت کند جرم است؛ و این گونه اقدامات نباید از سوی فرزندان فردی که در نظام چنان آدم مؤثری است که مردم او را برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب می کنند، صورت گیرد.

وی بیان کرد: در شأن ایشان نیست با چنین افرادی معاشرت کنند اما بحث اصلی این است که چرا باید چنین ارتباطاتی علنی شده، عکسی گرفته شود و آن عکس انتشار یابد؟ در واقع می خواهند به چه کسانی دهن کجی کنند؟! به شهدای جنایات اسرائیل در فلسطین، غزه، لبنان، یا جنایات یمن و بحرین و سوریه و عراق؟ به چه کسانی قصد دهن کجی دارند به خانواده معظم شهدا و شهدای مدافع حرم !...

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به پوشش چادر خانم فائزه هاشمی گفت: کسی که چادر به سر می کند یعنی معتقد به ارزش های اسلامی و دستورات اسلام ناب محمدی است، چه توجیه و دلیلی وجود دارد که خانم هاشمی با چادر در جمع کسانی که با اسلام مخالفت کرده و دست به انحراف اندیشه های آن زده اند، حاضر شده و عکس بگیرد!

روح افزا خاطرنشان کرد:  فرقه بهائیت با این عکس ها و مدل ها مشروعیت پیدا نمی کنند، نتیجه این گونه اقدامات فقط بی اعتمادی مردم به مسئولین و خانواده های آنها و بی احترامی به ملت و به ویژه خانواده معظم شهدا خواهد بود.  

وی با اشاره به اینکه مردم  از روزهای اول مبارزه با طاغوت تا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای این نظام خون داده و این شجره طیبه را خون خود محافظت کرده اند، افزود: قطعا مردم نسبت به چنین مسائلی واکنش نشان می دهند و مسئولین و مراجع قضایی باید فارغ از اینکه خاطی چه کسی بوده است ، به این موضوع رسیدگی کنند و تحت تأثیر مظلوم نمایی و .. این افراد قرار نگیرند.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان اظهار داشت: خانم فائزه هاشمی ابتدا از عملکرد خود عذرخواهی کرده و بعد عدم بی اطلاعی خود را از عکس انداخته شده  و انتشار آن ابراز کنند.

انتهای پیام/
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری