Skip to Content


فیلمی که همه کودکان ایران باید ببینند!


ساخت انیمیشن شاهزاده‌ی روم با همه‌ی فراز و نشیبهایش صورت گرفته و امروز انیمیشنی راهبردی و استراتژیک بر پرده‌های سینمای ایران است.

به گزارش یزدبانو، به نقل از صبح رزن، در حالی که از عمر ایجاد دانشکده‌‌‌های آخرالزمان شناسی درغرب  بیش از 200 سال میگذرد، بالاخره در تنها نظام  دینی و اسلامی جهان نیز که حدود 100 سال از بهره مندی مردمانش از صنعت سینما گذشته فیلمی در خصوص آخرالزمان ساخته شده است.

این جای بسی خرسندی و خوشحالی است که سازندگان این انیمیشن و فیلم با الهام گرفتن از زندگی مادر بزرگوار و گرامی امام عصر (عج)  که بر اساس اعتقادات بر حق، مستند و مستدل ما شیعیان قرار است جهان را پر از عدل و داد کند؛ بتوانند کودکان این سرزمین را از همان کودکی مسیر حق و حقیقت راهنمایی کنند.

در این میان آنچه امروز و در این روزها در سایه اکران این اثر مهم و تاثیر گذار بسیار حیاتی است ایجاد شبکه و کمپینی گسترده برای دیدن این اثر توسط همه ی کودکان این سرزمین است.

مدتهاست که سینمای ایران به علتهای مختلف از جمله ساخته شدن فیلمهایی بیگانه با روح سبک زندگی وطنی شاهد حضور گسترده و انبوه خانواده های ایرانی نیست.

این اثر و حضور کودکان و خانواده های ایرانی اگر نگوییم یک اجبار بلکه یک ضرورت مهم است تا بتوان با ایجاد شبکه ای گسترده از مخاطبان کودک و خانواده موجبات آشنایی فرزندان سزرزمین پاک  ایران را با ولی و سرپرست خود و نحوه ی زندگی  مادر و بدنیا آمدن او فراهم کند.

قطعا هر چند این فیلم به دوران حیات مادر مهدی موعود (عج) میپردازد اما بیان زندگانی مادر گرامی امام عصر و تنها و آخرین ذخیره الهی برای خانواده ها و بویژه خردسالان که در حال آغاز اندیشیدن هستند می تواند نقشی مهم در ایجاد سبک زندگی و تمدن بزرگ اسلامی ایفا کند.

پس امروز کار مهم همه ی دست اندرکاران عرصی فرهنگ دیده شدن این اثر به نظر ی رسد.

انتهای پیام/ش
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری