Skip to Content

گزارش/نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد

مادر بودن بزرگترین هنر است /قدر مادرم را امسال بیشتر می دانم


حجت الاسلام والمسلمین عباس سبحانیان در جشنواره دختران فاطمی گفت: مادر بودن بزرگ ترین هنر است و کسی فکر نکند مادر فقط بچه می اورد و شیر می دهد و من تنها چند روز است که مادرم را از دست داده ام و قدر اورا بیشتر از گذشته می دانم.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی که در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) به همت  و مدیریت امور ورزش و جوانان استان یزد  در سالن سه هزار نفری شهید صدوقی(ره) یزد برگزار شد، باقرائت سوره کوثر و تبریک میلادحضرت زهرا(س) اظهار داشت: زندگی حضرت زهرا(س) دارای پیام ها و پندهای فراوانی است که هرکدام می تواندبرای زنان جامعه بشریت اسوه و الگو قرار گیرد.

حجت الاسلام سبحانیان به روحیه تعاون و همکاری حضرت فاطمه با همسرش علی(ع) اشاره کرد و افزود: در خانه زهرا(س) و علی(ع) همه کارها با همکاری و تعاون انجام می شد.

وی عفت و پاکدامنی حضرت زهرا(س) و دخترانشان زینب(س) و ام کلثوم(س) را مثال زدنی خواند و با اشاره به رعایت نظم در خانواده حضرت فاطمه(س) گفت: ماخیلی وقت ها دربرنامه روزانه دچارنقص هایی می شویم که اگر به زندگی حضرت زهرا(س) بنگریم ثانیه ای در زندگی آن حضرت بی نظمی وبی برنامگی نمی بینیم.

سخنران این مراسم یکی دیگر از خصوصیات حضرت زهرا(س) را همسرداری ایشان و زندگی جهادی در خانواده برشمرد و افزود: هرگاه امیر المومنین (ع)  از میدان جنگ به خانه بازمی گشت و زخمی بر تن داشتند؛ حضرت زهرا(س) از ایشان پرستاری می کرد و مرهم بر زخم حضرت علی(ع) می گذاشت.

سبحانیان مقام مادر را مهم توصیف کرد و گفت: مادر بودن بزرگ ترین هنر است و کسی فکر نکند مادر فقط بچه می اورد و شیر می دهد.

وی با بیان این مطلب که تنها چند روز است مادر گرامی خود را از دست داده است با ابراز اندوه گفت: من امسال قدرمادرم را بیش از بیش احساس می کنم زیرا چندروزی هست مادرم را از دست داده ام.

وی در خصوص هدیه دادن فرزندان به مادران گفت: انسا ن ها تا بچه هستند می خواهند به مادرشان هدیه بدهند ولی پول ندارند؛ وقتی بزرگتر می شوند پول دارند ولی  وقت ندارند و زمانی که هم پول و  هم وقت دارند دیگر مادر ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد به مسأله مقدم بودن امر مادر بر امر پدر اشاره کرد و گفت:  اگر پدر و مادر با هم یک دستور را بر خلاف هم صادرکردند وظیفه اولاد در ابتدا راضی نگه داشتن هر دو آنهاست و اگر نشد باید فرزند به حرف مادر گوش دهد که مادر مقدم تراست.

*تجلیل از نایب رییسان برتر بانوان

گفتنی است پس از سخنرانی مدیر کل ورزش و جوانان و سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه، از سه نفر از نایب رییسان برتر بانوان در هیأت های ورزشی به نام های

حمیده رادمنش نائب رئیس هیئت بدمینتون، عاطفه ضیائی نائب رئیس هیئت فوتبال و الهام محمدعلیان نائب رئیس هیئت تیروکمان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

اخبار مرتبط:

گزارش/مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد

تلاش زنان در ورزش موجب پیروزی خانواده است/ حضرت زهرا(س) الگوی بشریت

گزارش تصویری یزدبانو

جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی در یزد برگزار شد+تصاویر

 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری