Skip to Content

امام جمعه اشکذر:

محدود کردن سفر زیارتی عمره واکنش عربستان به «پیروزی ایران» در عراق و سوریه بود


امام جمعه اشکذر گفت: اقدام اخیرعربستان در محدود کردن سفر زیارتی عمره نمونه ای از واکنش آن ها در مقابل پیروزی های ایران در عراق و سوریه است.

به گزارش یزدبانو به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز بزرگ داشت شهدا اظهار داشت: بعد از دفاع مقدس یکی از بنیادهایی که به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد، بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

 

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر هدف از تشکیل بنیاد شهید را توسعه فرهنگ جهاد و شهادت در بین مردم دانست و گفت: یادآوری یاد و خاطره شهدا، رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا و تلاش در رفع مشکلات معیشتی و زندگی این افتخار آفرینان از جمله وظایف بنیاد شهید است.

 

امام جمعه اشکذر در ادامه به سالروز در گذشت یادگار امام (ره) حاج احمد آقا خمینی اشاره کرد و گفت: این بزرگ وار در سالیان حیات خود از جمله کسانی بود که با تمام وجود خود در خدمت مقام و جایگاه ولایت بود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در هفته های گذشته در عراق و سوریه توفیقات خوبی نسیب مردم این مناطق شده است، تصریح کرد: هر وقت پیروزی های این چنینی بیشتر نسیب امت اسلام می شود، مزدوران نیز بر جنایات بیشتر از گذشته اسرار می ورزند.

 

حجت  الاسلام طابییان رمز موفقیت مبارزه با گروه های تروریستی از جمله داعش در عراق و سوریه را بسیج مردم دانست و گفت: هر وقت موفقیت ها و پیروزی های امت اسلام بیشتر می شود، فشار های کشورهایی چون عربستان و ترکیه که از پیمانان آمریکا هستند نیز افزایش می باشد.

 

وی افزود: اقدام اخیرعربستان در محدود کردن سفر زیارتی عمره نمونه ای از واکنش آن ها در مقابل پیروزی های ایران در عراق و سوریه است.

 

امام جمعه اشکذر تاکید کرد: مردم ما به قدری صبر و بصیرت دارند که چنین رفتار هایی آنان را در راه حق مقاومت تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

 





رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری