Skip to Content

مدیر کمیته امداد مهریز:

مردم مهریز در کمک به ایتام و خانواده های نیازمند پیشتازند


مدیر کمیته امداد مهریز از پیشتازی خانواده های مهریزی در کمک های میلیونی به طرح اکرام ایتام، کودکان دارای سوء تغذیه و دانش آموزان و دانشجویان دختر و پسر مهریزی خبر داد.

به گزارش یزدبانو به نقل از خبرگزاری تسنیم از مهریز، سید مهدی حسینی مبارک  در نشست بررسی مسائل و مشکلات ایتام شهرستان مهریز اظهار داشت: هم‌اکنون 137 یتیم در شهر و مناطق روستایی در بخش مرکزی مهریز زیر پوشش هستند.

وی ادامه داد: در قالب طرح ایتام مردم فداکار و خانواده های نوعدوست شهرستان مهریز می‌توانند به صورت داوطلبانه مسئولیت یک یا چند یتیم را با تقبل و هزینه‌ها را پرداخت کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهریز اظهار داشت: در این ارتباط مردم شهرستان همواره در سطح استان پیشگام هستند و امیدواریم این همت نیز ادامه یابد.

حسینی‌مبارکه در ادامه به برخی از فعالیت‌های نهاد در این شهرستان اشاره و یک از آنها را ساخت، تکمیل و تعمیر منازل مددجویان برشمرد و گفت: در یکسال گذشته 74 واحد مسکونی با اعتبار افزون بر 3 میلیارد و 250 میلیون ریال مرمت شده است.

وی گفت: اجرای طرح مداخله‌ای کاهش سوء تغذیه برای 185 نفر از کودکان زیر شش سال شهرستان و پرداخت ماهیانه به هرکدام به مبلغ 600 هزار ریال انجام گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: هم‌اکنون 3216 خانوار مددجویان شامل طرح عادی و طرح شهید رجایی با جمعیت 3 هزار و 76 نفر از مستمری و سایر خدمات این اداره در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام / ص

حسینی مبارکه گفت: در این مدت 446 نفر از دانش‌آموزان و 45 نفر از دانشجویان از خدمات فرهنگی، رفاهی، آموزشی و مشاوره‌ای کمیته امداد استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری