Skip to Content


مرگ مشکوک دختر کشتی‌گیر به دست پدرش


مادر ریم مجدی دختر کشتی گیر 16 ساله مصری بعد از فوت دخترش در یک سانحه رانندگی مدعی شده همسرش با پرت کردن ریم ار داخل اتومبیل به بیرون باعث کشته شدن دخترشان شده است.

به گزارش یزدبانو به نقل از egyptindependent.com؛ چندی پیش در خبرها منتشر شد که ریم مجدی دختر کشتی‌گیر مصری در یک سانحه رانندگی کشته شده است. چندی بعد از این حادثه مادر این نوجوان ۱۶ ساله مدعی شده ریم مجدی به دست پدرش کشته شده است. او در این خصوص گفته: جر و بحث ریم و پدرش بر سر اهمال ریم در رسیدگی به تمرینات کشتی از خانه شروع شد بعد هر دو با اتومبیل پدر ریم از منزل خارج شدند و بلافاصله خبر فوت دخترم را برایم آوردند.

در خصوص آگاهی از پشت پرده مرگ این دختر نوجوان و به دنبال اظهارات مادرش دادستان ارشد رسیدگی به این پرونده پدر ریم را احضار کرد.

اظهارات پدر ریم مجدی در خصوص فوت مشکوک دخترش:

درگیری ما به ماشین کشیده شد و در حین سیلی زدن به ریم ماشین از روبرو به سمت ما آمد. ریم برای اینکه جان خود را از خطر حفظ کند از ماشین بیرون پرید و این اتفاق افتاد.

اظهارات عادل محمود عموی ریم مجدی در خصوص فوت برادر زاده‌اش:

پدر ریم برای جلوگیری از لکه‌دار شدن وجهه خود در اذهان عمومی جزئیات این اتفاق را بازگو نکرده. شدت عصبانیت او به قدری بود که ریم را از ماشین به بیرون پرتاب کرده و برخورد با ماشین روبرو باعث مرگ برادر زاده‌ام شده است اما برادر من از ترس به زندان رفتن جزئیات آن را فاش نمی‌کند.

به دنبال این اظهارات دادستان رسیدگی به پرونده نوجوان کشتی‌گیر متوفی، دستور به کالبد شکافی جسد وی داد اما از بازگو کردن جزئیاتش صرف نظر کرد.

نهایتا هم یک منبع امنیتی، پرونده ریم مجدی را تصادف یک دختر نوجوان به دلیل پرت شدن به خیابان که به مرگ او منجر شده است، مختومه اعلام کرد.

ریم مجدی دختر کشتی‌گیر ۱۶ ساله مصری در مسابقات جهانی کشتی کادت در گرجستان به نشان برنز و در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در آفریقا به طلا دست یافته بود.

قتل مشکوک دختر کشتی‌گیر به دست پدرش

مرگ مشکوک دختر کشتی‌گیر به دست پدرش

قتل مشکوک دختر کشتی‌گیر به دست پدرش

قتل مشکوک دختر کشتی‌گیر به دست پدرش

ورزش بانوان

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری