Skip to Content

فرمانده سپاه الغدیر در مراسم تودیع و معارفه ریاست بانک مهر اقتصاد استان یزد:

مسؤولین در ترویج ارزش ها، میدان دار فرهنگ انقلابی شوند/ مشکلات موجود در عرصه اقتصاد ناشی از رها سازی فرهنگ ناب اسلامی است


سردار فتوحی در مراسم تودیع و معارفه ریاست بانک مهر اقتصاد استان یزد با بیان اینکه ملت ایران نمی پذیرد برخی از مسئولین تفکر سکولار را در ادارات حاکم کنند گفت: مشکلات موجود در عرصه اقتصادی ناشی از رها سازی فرهنگ ناب اسلامی است.

به گزارش یزدبانو به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم تودیع و معارفه ی ریاست بانک مهر اقتصاد استان یزد اظهار داشت: مسئولین انقلاب با ترویج ارزش ها و مبانی اسلام میدان دار فرهنگ انقلابی شوند. سردار اکبر فتوحی شرط ماندگاری هر کشور در تاریخ را رهبری کاریزماتیک و اعتقادات بالنده آن ملت عنوان کرد و عنوان کرد: ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای رهبری بزرگ، آرمان ها و اعتقادات بالنده و داشتن مردمی غیور و ولایت مدار استوار است و منجر به ماندگاری این کشور اسلامی در تاریخ شده است. وی در این رابطه تاکید کرد: امروز دشمنان درصددند تا  مبانی و اعتقاداتی که ایران اسلامی را به نقاط اوج رسانده به چالش بکشند. فتوحی با ذکر اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب، با این تفکر که در درون جامعه ایرانی ریشه دار شدند، همواره دم از بازگشت می زدند،گفت: وقتی نیرو های آمریکایی پادگان را ترک می کردند در حال فرار به زبان انگلیسی می گفتند: We will soon come back «ما به زودی بر خواهیم گشت». مسئولین انقلاب در ترویج ارزش ها، میدان دار فرهنگ انقلابی شوند وی با اشاره به اینکه فرهنگ رمز موفقیت انقلاب های توحیدی است ادامه داد: فرهنگ انقلابی ایران بایستی در همه ی سازمان ها و ارگان ها ریشه کند و برای تحقق این مهم، مسئولین انقلاب بایستی با ترویج ارزش ها و اعتقادات انقلاب اسلامی میدان دار فرهنگ انقلاب باشند. سردار فتوحی با تاکید بر اینکه اگر یک سنگر از ده ها سنگر انقلاب حفظ نشود قطعاً آن انقلاب شکست خواهد خورد افزود: تاریخ شاهد بود به خاطرسرپیچی یک سنگر  از دستورات پیامبر اکرم«ص» شکست جنگ احد را به بار آورد. مشکلات موجود در عرصه اقتصادی ناشی از رهاسازی فرهنگ ناب اسلامی است وی با بیان اینکه فقه اسلام در تجارت بازار و بانکداری ایرانی باید حرف اول را بزند اذعان داشت: امروزه در عرصه ی اقتصادی فرهنگ ناب اسلام رها شده و فرهنگ غرب جایگزین شده است و این مشکلات موجود را به بار آورده است. فرمانده سپاه الغدیر به مسئولین توصیه کرد: انقلاب بایستی با روش و فرهنگ انقلابی اداره شود و هر کارمند و مسئولی در سمتی که هست بایستی بر مبنا و با دید فرهنگ اسلامی عمل کنند. ملت ایران نمی پذیرد برخی از مسئولین تفکر سکولار را در ادارات حاکم کنند سردار فتوحی با اشاره به اینکه باید با یک نگاه انقلابی خارج و داخل یک سازمان را اداره کنیم خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران نمی پذیرد که برخی از مسئولین اعتقاد به یومن بالطاغوت و تفکر سکولاری را در ادارات حاکم کنند. وی گفت: هیچ کدام  از کارمندان بانک مهر اقتصاد تصور نکنند که بانک مهر اقتصاد در شعاع فعالیت کوچکی قرار دارد و بدانند دارای شعاع تاثیر گذاری اجتماعی است و  برای جهان که قابلیت و خاصیت الگو پذیری و الگو سازی مدل سازی دارد. این مراسم که با حضور حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، دکترغلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد کشور، بابایی معاون استاندار یزد و دیگر مسئولین استان در سالن مرکزی بانک مهر اقتصاد واقع در بلوار شهید صدوقی یزد برگزار شد،  از زحمات جهانشاهی تقدیر و ایوب تابانی، به عنوان ریاست جدید بانک مهر اقتصاد استان یزد معرفی شد. لازم به ذکر است ایوب تابانی پیش از این مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان هرمزگان بر عهده داشته است.  



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری