Skip to Content

در رشته کیک بوکسینگ استایل لوکیک؛

نفرات برتر مسابقات رزمی قهرمانی بانوان استان یزد معرفی شدند


مسابقات رزمی قهرمانی بانوان استان یزد در استایل لوکیک با معرفی نفرات برتر بکار خود پایان داد. یک‌دوره مسابقات رزمی قهرمانی بانوان استان در استایل لوکیک جمعه گذشته در سالن شهید صدوقی یزد برگزار شد.

به گزارش یزدبانو،در این دوره از مسابقات 30 نفر از بانوان رزمی کار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات در رده سنی نونهالان بانوان در تک وزن منهای 20 کیلوگرم به مصاف هم رفتند که سماء دشتی ، زهرا غالبی و دیانا السادات اول تا سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان هم مهسا دهقانی‌زاده ، الهه قربانی در وزن منهای 30 کیلوگرم و ریحانه شاطرکریم و زینب زارع در وزن منهای 36 کیلوگرم در رده‌های اول و دوم  قرار گرفتند. در وزن منهای 50 کیلوگرم این رده سنی هم مائده خیراندیش اول شد و حدیث اشرف و زهرا باقری در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رده سنی جوانان و وزن منهای 50 کیلوگرم هم ریحانه جعفری ، مائده باقری و محدثه مدرس و در وزن منهای 53 کیلوگرم بهاره قانع و ریحانه زحمتکش و در وزن منهای 70 کیلوگرم مهدیه مشایخی و زهرا ایزدی رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
عناوین اول تا سوم وزن منفی 60 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان هم به فروغ یزدی ، سحریزدانی و زهرا سالاری رسید
منبع: روابط عمومي اداره كل ورزش وجوانان استان يزد

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری