Skip to Content

رهبر معظم انقلاب: متهم کردن نظام اسلامی مصداق نفوذ است

نقش آفرینی معاون روحانی در پازل حقوق بشری دشمن


اظهارات معاون دولت تدبیر بار دیگر باعث شده است تا موج حقوق بشری جدیدی علیه کشور ایجاد شده و محافل خبری بیگانه به پوشش گسترده سخنان ملاوردی بپردازند.

 به گزارش یزدبانو به نقل از عصر سیاست، هنوز از جنجال رسانه ای دیگر اعضای دولت که به نقل دهان رسانه های معاند بدل شده بود نگذشته است که بار دیگر یکی دیگر از اعضای دولت راستگویان لب به سخن گشوده و همگام با رسانه های معاند در تخریب قوه قضائیه گام بر می دارد.

بر همین اساس ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان در اظهاراتی عجیب مدعی شده است همه مردان یک روستا در استان سیستان و بلوچستان اعدام شده اند. همین نطق معاون دولت تدبیر کافی بود تا موج حقوق بشری جدیدی علیه کشور ایجاد شده و محافل خبری بیگانه به پوشش گسترده سخنان ملاوردی بپردازند.

این سخنان آنقدر بی اساس بود که اعتراض برخی از اعضای دولت تدبیر را نیز برانگیخت و بر همین اساسمدیر کل امور شهری و روستایی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وجود چنین روستایی صحت ندارد، گفت: خانم مولاوردی بر اساس چه مدرک و سندی چنین اظهار نظری کرده اند. (لینک کامل خبر)

در ادامه این اعتراضات نماینده مردم زاهدان در مجلس با غیرمسئولانه خواندن اظهارات ملاوردی تاکید کرد: ادعای مولاوردی در مورد روستایی در سیستان و بلوچستان که تمام مردان آن اعدام شده‌اند حیثیت استان را از بین برد. (لینک کامل خبر)

نکته قابل تامل در این میان چرایی این موضوع است که چرا و با چه هدفی چنین اظهارات دشمن شاد کنی از سوی معاون رئیس جمهور بر زبان آمده است. پیشتر رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم نجف آباد بر این نکته تاکید کردند: « در همین مجلس شورای اسلامی مگر ندیدیم که یک نماینده‌ای آمد نظام را متّهم کرد به دروغ‌گویی! گفت ما ده سال است، سیزده سال است داریم به دنیا دروغ میگوییم، در تریبون مجلس شورای اسلامی! در این منبر عمومی! خب، او حرف دشمن را دارد میزند؛ دشمن به ما میگفت شما دروغ میگویید! حالا یکی از خود ما پیدا میشود میگوید نظام دارد دروغ میگوید! این نفوذی نیست؟ احیاناً خودش هم خبر ندارد و نمیداند» که با دقت در اظهارات ملاوردی نیز می توان مصداق نفوذ که همان متهم کردن نظام اسلامی است را مشاهده کرد.

آنچه که از آن می توان به عنوان اصلی ترین مولفه برای پیشبرد اهداف کشور و رسیده به رشد و توسعه یاد کرد ایجاد آرامش و پرهیز از القای تنش در جامعه است که اظهارات ملاوردی تنش جدید و موج رسانه ای و حقوق بشری جدیدی را بر علیه ایران به راه انداخته است که احتمال استفاده از این اظهارات در محکومیت ایران در قطعنامه های حقوق بشری و تحریم های جدید می رود.

از سوی دیگر می توان این اظهارات را در راستای پروژه ای دانست که برخی قصد دارند با هجمه به قوه قضائیه ارکان نظام اسلامی را دچار تزلزل کنند. قوه قضائیه ای که تاکنون به دلیل اجرای قوانین اسلامی زیر بار هجمه ها است که چنین اظهارات معناداری از جانب یکی از اعضای هیئت دولت جای تامل و بررسی دارد.

معاون دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سخنان مولاوردی در خصوص اعدام همه مردان یک روستا در سیستان و بلوچستان مصداق نشر اکاذیب و افترا به دستگاه قضا است از اعلام جرم علیه معاون رئیس جمهور خبر داده است. (لینک کامل خبر)

 

 

انتهای پیام/آ




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 4.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری