Skip to Content

گزارش/ به مناسبت نیمه شعبان

نمایشگاه «منتظران واقف» در امامزاده جعفر(ع) یزد برپاست


همزمان با دهه‌ی مهدویت نمایشگاه کتاب «منتظران واقف» با همّت فرهنگسرای تخصصی امام مهدی (عج)، سازمان اوقاف و امور خیریه و آستانه مقدسه امامزاده جعفر(ع) یزد برپاشده است.

به گزارش یزدبانو، همزمان با دهه‌ی مهدویت نمایشگاه کتاب «منتظران واقف» که با همّت فرهنگسرای تخصصی امام مهدی (عج)، سازمان اوقاف و امور خیریه و آستانه مقدسه امامزاده جعفر(ع) یزد برپاشده است.
این نمایشگاه  با هدف ترویج فرهنگ وقف مهدوی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه منتظران حضرت مهدی(عج) برگزارشده است و تا ۲۴ خرداد ماه مصادف با نیمه شعبان؛ ولادت حضرت بقیه‌الله الأعظم(ع) دایر خواهد بود.
در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعات مهدوی، ولایت فقیه، تربیتی و سایر موضوعات عرضه می شود و  بازدیدکنندگان می‌توانند با خرید این کتب علاوه بر مطالعه‌، این کتاب‌ها را در کتابخانه‌های مورد نظرشان وقف نمایند.
بر اساس این گزارش، اولین واقفان این نمایشگاه را مسؤول فرهنگی آستانه مقدسه امامزاده جعفر(ع) و مسؤول فرهنگی اوقاف شهرستان یزد تشکیل می دادند.
گفتنی است: این نمایشگاه با حضور برجیان، مسؤول فرهنگی آستانه مقدسه امامزاده جعفر(ع)، حجت الاسلام دهقانی‌زاده؛ مسؤول فرهنگی اوقاف شهرستان یزد، جمعی از منتظران و نیز علاقه‌مندان کتاب در آستانه مقدسه امامزاده جعفر(ع) یزد افتتاح شده است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری