Skip to Content

در محل نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و نماز جمعه؛

نمایشگاه تجهیزات ماهواره در خاتم برپا شد/ تعویض رایگان ماهواره با دستگاه دیجیتال +تصاویر


در راستای اجرای طرح فرهنگی مقابله با آسیب های ماهواره(طرح دجالواره) نمایشگاهی از تجهیزات ماهواره در دو مکان نمایشگاه عرضه مسقیم کالا و در محل نماز جمعه برپا کرد.

به گزارش یزدبانو به نقل از طنین خاتم؛ ناحیه مقاومت بسیج خاتم در راستای اجرای طرح فرهنگی مقابله با آسیب های ماهواره(طرح دجالواره) نمایشگاهی از تجهیزات ماهواره در دو مکان نمایشگاه عرضه مسقیم کالا و در محل نماز جمعه برپا کرد. 

گفتنی است: این نمایشگاه درمکان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که فرصت حضور مردم وجود داشت برپا شد و همچنین در محل نماز جمعه در معرض دید عموم مردم و نمازگزاران قرار گرقت.

مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه خاتم نیز امروز در بین الصلاتین در خصوص اجرای طرح مقابله با آسیب های ماهواره مطالبی را عنوان کرد و خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه، تشویق و ترغیب خانواده ها به تحویل داوطلبانه ماهواره و تجهیزات آن می باشد.

سرگرد مهرجردی ادامه داد: از طرف دیگر هدف از برپایی این نمایشگاه آگاه سازی و اطلاع رسانی به آحاد مردم به آسیب های ماهواره و پیامد های استفاده از ماهواره می باشد.

وی در پایان گفت: افرادی که داوطلبانه ماهواره خود را تحویل سپاه ناحیه خاتم دهند ناحیه به ازای آن یک دستگاه گیرنده دیجیتال به آنها هدیه می دهد. 

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری