Skip to Content

نايب رئيس دانشگاه امام جواد(ع) يزد مطرح کرد

نوروزي متفاوت در پرديس هنر و معماري دانشگاه امام جواد(ع) يزد


نايب رئيس دانشگاه امام جواد (ع) يزد از اجراي برنامه‌هاي متنوع در اين دانشگاه خبر داد و گفت: اين برنامه‌ها نوروزي متفاوت در دانشگاه امام جواد(ع) به وجود آورده است.

به گزارش یزدبانو؛ غضنفر میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با تلاش و ذوق و سلیقه دانشجویان دانشگاه امام جواد (ع)، نوروزی متفاوت در مجموعه خانه سنتی و تاریخی علومی که هم‌اکنون مجموعه دانشکده‌های هنر و معماری دانشگاه امام جواد (ع) را تشکیل می‌دهد، رقم خورد.

وی عنوان کرد: در این مجموعه با وجود بافت زیبا و سنتی و معماری منحصر به‌فرد همچنین وجود دومین بادگیر مرتفع، از بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی پذیرایی می‌‌شود.

میرجلیلی بیان کرد: وجود کلاس‌های درس رشته‌های گرافیک، معماری و هنر و ذوق و سلیقه دانشجویان این رشته‌ها در این مکان سنتی برای بازدیدکنندگان جذابیت‌های بسیاری داشته است.

نایب رئیس دانشگاه امام جواد (ع) یادآور شد: امسال در مجموعه پردیس برای استقبال از مسافران نوروزی با راه‌اندازی کارگاه‌های سفال، ترمه و منسوجات دستی، همچنین کارگاه چرم، دوچرخه‌سواری در بافت قدیم، پخت غذای سنتی شولی همچنین چای آتشی، فضایی آرام و جذاب برای گردشگران به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این مجموعه از لحظه تحویل سال با اجرای برنامه‌های مختلف آغاز شد، افزود: برنامه‌های این مجموعه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و این مجموعه آماده میزبانی از مهمانان نوروزی و علاقمندان به هنر و معماری سنتی است.

به گزارش فارس، دانشگاه امام جواد (ع) با بیش از هزار و 200 دانشجو در رشته‌های مختلف، یکی از دانشگاه‌های کارآفرین استان یزد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری