Skip to Content


نوزاد مرده ای که با عشق مادر زنده شد + عکس


خانواده " آگز " با عشق الهی خود، به نوزاد مرده خود جان دوباره بخشیدند.

به گزارش یزدبانو به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس به نقل از تیتر یک، زمانی که به این پدر مادر گفتند یکی از نوزادان دوقلویتان مرده است، پدر و مادر این نوزاد مرده، عمل فوق العاده ای انجام دادند.
درون اتاق زایمان بود که دکتر به این پدر مادر گفت متاسفانه نوزاد پسرتان مرده بدنیا آمد، اما خوشبختانه حال نوزاد دختر خوب است.
اما "کیت" مادر این نوزادان اقدام عجیبی را در آن لحظه انجام داد. وی وقتی از خوب بودن حال دختر نوزادش مطمئن شد از دکتر خواست که نوزاد مرده اش را به وی بدهند و دکتر و پرستاران نیز قبول کردند. این زوج جوان که از قبل حتی اسم این دوقلوها را انتخاب کرده بودند - جمی اسم نوزاد پسر - عاشقانه نوزاد مرده را در آغوش گرفتند.  کیت سر نوزاد مرده خود که کمی سرد شده بود را بر روی سینه خود قرار داد و از همسر خود "دیوید" نیز خواست تا پیراهن خود را درآورده و به این دو بچسبد تا نوزاد مرده خود را گرم کنند.

 

نوزادی که مرده بدنیا آمد، اما عشق مادری به وی جان دوباره بخشید+ تصاویر


آنها به گرمی و لطافت خاصی شروع به صحبت کردن با جمی کردند. جمی نوزادی که به لحاظ علمی مرده بود. در گوش جمی در مورد خواهرش گفتند که در اتاق زنده است و منتظر وی می باشد. آنها نوزاد مرده خویش را محکمتر در آغوش گرفتند و عشق خود را معطوف نوزاد کردند که در این هنگام نوزاد تکان میخورد. دیوید سریعا یکی از ماما ها را صدا میزند اما ماما به آنها می گوید نوزادتان مرده بدنیا آمده است. خودتان را اذیت نکنید. با او خداحافظی کنید تا من آن را ببرم.
اما پدر مادر از این کار امتناع ورزیدند. به در آغوش کشیدن و گرم کردن جمی ادامه دادند و او را تکان دادند.در اینجا بود که معجزه عشق رخ داد.
طبق اظهارات و تصاویر موجود، جمی با دستان کوچکش انگشت پدر را می کیرد و چشمانش را باز می کند.

 

 

نوزادی که مرده بدنیا آمد، اما عشق مادری به وی جان دوباره بخشید+ تصاویر


وقتی میگویند: "هیچ عشقی بالاتر از عشق مادر به فرزند نیست"، باور کنید. زمانی که دکترها و ماما ها به کیت گفتند که نوزاد تو مرده است و او را رها کن، عشق مادری اجازه این کار را نداد.

همین الان به خانه بروید و مادر خود را در آغوش بگیرید، و یا حداقل به او زنگ بزنید و خیلی راحت بگوئید: " مادر، عاشقتم"!

انتهای پیام/ ص




رای شما
میانگین (9 آرا)
The average rating is 3.2222222222222223 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری