Skip to Content

گزارش / استاندار یزد

نیروهای بسیجی را در هجمه فرهنگی به میدان بیاوریم


سید محمد میرمحمدی در جمع بسیجیان استان یزد گفت : باید نیروی خود را در زمینه هجمه فرهنگی به میدان آوریم و با ایده اتحاد و تقویت آن بین خود در هر نقطه کشور آمادگی رویارویی با دشمن را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگاریزدبانو، استاندار یزد در مجمع بسیجیان استان یزد که با حضور سردار نقدی برگزار شد اظهار داشت :  بسیج به اندیشه بلند امام و دوراندیشی و جامع نگری ایشان باز می گردد که بعد ازانقلاب به منظورحفظ ، گسترش و بالندگی انقلاب نهادهایی را تدبیر نمودند و  بسیج مستضعفین یکی ازآنها است که از بطن مردم و دولت جدا نبوده  و همه مردم در امور مورد نیاز کشور مشارکت دارند.
میرمحمدی بسیج  را نیروی اصلی اقتدار ملی و پشتوانه قوی استقلال کشورخواند و تصریح کرد : بسیج محدود به یک قشرنیست و درجنگ  تحمیلی و انقلاب اسلامی تجارب وسیعی داشتیم که اگر بسیج مردم تحت هدایت رهبری نبود پیروز نمی شدیم و درجنگ، مردم خاکریزها را گرفتند و به دشمن اجازه پیشروی ندادند .
وی اظهارداشت : رویکردی نباشد که با تنگ نظری قسمتی ازمردم را جدا و حذف کند بلکه  باید با سعه صدر و داشتن ظرفیت، تحمل و پختگی حس مشترک و حس مسؤولیت را درعموم مردم  ایجاد کنیم  تا با روشن بینی با مسائل مواجه شوند و اگرغفلت و ایرادی می بینیم با روشنگری( نه به صورت طرد و دفع)، اصلاح کنیم .
استاندار یزد مردم داری وعدم قشری نگری را یادآور شد و عنوان کرد : این غلط است که بگوییم یک قشر، مردم ما و این قشرمردم ما نیستند بلکه همه  کسانی که تحت این نظام و معتقد به آن زندگی می کنند مردم ایران اسلامی اند.
میرمحمدی گفت : حتی غرمسلمانان تحت قوائد ما مشمول ایرانی بودن وحقوق شهروندی اند که با احترام به این حق به آنان در امور مشارکت می دهیم همانطورکه در زمان جنگ همه برای دفاع از میهن می آمدند و شهدایی ازادیان ومذاهب دیگرداریم زیرا روش نظام و اقتدارملی،  پیوند های مشترک اسلامی مردم به عنوان امت اسلامی است.
وی بسیج را ایجاد کننده وتحکیم بخش برخی پیوند ها دانست و تأکید کرد : از هر اقدام انسجام شکن پرهیزکرده، برای هم افزایی بیشتراقدام کنیم که بسیج صرفا برای بحث نظامی نیست بلکه با بسیج وسازماندهی وایجاد آمادگی لازم درمشکلات و مهارحوادث مردم نقش بهتری ایفا می کنند که درصورت عدم آن تلفات و زحمات درحوادث بیشتراست .
استاندار یزد به جنگ سایبری دشمن اشاره کرد و گفت : باید نیروی خود را در زمینه هجمه فرهنگی به میدان آوریم  و با ایده اتحاد و تقویت آن بین خود در هر نقطه کشور آمادگی رویارویی با دشمن را داشته باشیم.
مهندس میرمحمدی بار دیگربه دور اندیشی امام درتشکیل نهادهای انقلابی اشاره کرد و گفت : مجلس را امام برای خلع سلاح غرب در بحث دموکراسی و سپاه را برای سازماندهی نیروی مردم در دفاع ازکشور به میدان آورد و بسیج مدرسه عشق و لشکرمخلص خدا درتمام میدان ها جزخدا نمی بیند وایستادگی می کند.
وی  با معرفی بسیجیان به عنوان عشق بازانی که خدا معشوق وهدفشان است خاطرنشان کرد : خدا بالاترین معشوق بسیجیان است که از خود رها شده اند و به او دل داده اند و مدرسه عشق بیان امامی است که استاد فلسفه و منطق و حکمت و..است و از روی احساس بیان نشده است و حکیمانه مطرح شده است.
وی در پایان بسیجیان را به آموزش و کسب فیض در این مدرسه و تشکیل آن در همه ابعاد مورد نیاز فرا خواند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری