Skip to Content

گزارش/ رییس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا در یزد

هدف دشمنان ضربه زدن به حوزه فرهنگی انقلاب اسلامی است /حمایت آیت الله ناصری از جوشش فرهنگی در دارالعباده


دشمنان اسلام با قدرت تمام به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نابودی هویت و همه ارش های الهی و انسانی هستند.

به گزارش خبرنگاریزد بانو، امشب در اولین گردهمایی نخبگان یزدی در سال جدید که آمار بالایی از زنان استان از اقشار مختلف حوزوی ودانشگاهی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد حضور داشتند دفتر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دارالعباده یزد افتتاح شد .

حاج حسین یکتا رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء به عنوان سخنران این مراسم یکی از مأموریتهای تشکیل ستاد مردمی جبهه فرهنگی را در کشور ایجاد همدلی و هماهنگی بین نیروهای ولایی برای تحقق اهداف نظام اسلامی اعلام کرد.

وی دشمنان انقلاب اسلامی را بی رحم خواند و افزود:هدف دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به دنبال نابودی کامل نظام اسلامی هستند.

سخنران مراسم دارا بودن بصیرت و بینش در برابر دشمنان را یکی از راه های عقب نشینی کفر جهانی برشمرد و افزود: دشمنان اسلام در حوزه فرهنگ با قدرت تمام به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند .

یکتا با بیان این مطلب که جهاد اصغرنیروهای انقلاب به پایان رسیده و جای خود را به جهاد اکبر داده است اظهار داشت: باید عکس العمل مناسب را براساس رصد دقیق توطئه دشمن نشان دهیم .

وی لبیک به رهبر انقلاب اسلامی را در حوزه فرهنگ برای تلاش در مقابله با توطئه استکبارجهانی خواستار شد .

رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا ازخودسازی، تهذیب، خداباوری و ولایت مداری به عنوان چهار محور اصلی پیروزی جبهه حق در برابر باطل دانست.

*آیت الله ناصری از حرکت و جوشش فرهنگی مردم دارالعباده تقدیر کرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد که میزبان اولین گردهمایی نخبگان فرهنگی استان یزد بود در سخنان کوتاهی در آیین رسمی افتتاح " ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دارالعباده یزد" از تشکیل این ستاد در استان یزد استقبال کرد. آیت الله محمدرضا ناصری انسجام نیروهای انقلابی را در برابر جبهه فرهنگی را خواستار شد و رمز گسترش اسلام ناب را در جهان اسلام پیروی از سیره و روش و اخلاق نیکوی پیامبر اسلام دانست. وی جذب جوانان را در جبهه فرهنگی با عمل به اخلاق نیکوی پیامبر اسلام(ص) مؤثر خواند و افزود: اگر تا کنون پیشرفتی در جهان اسلام بوده است همه مدیون شیوه و روش و اخلاق پیامبر بوده ایم. امام جمعه یزد سعه صدر و صبر را جزء رموز موفقیت نخبگان فرهنگی خواند و از همه فعالان فرهنگی خواست با همدلی در برابر جبهه کفر ایستادگی کنند. آیت الله ناصری وحدت و انسجام درونی را در جبهه فرهنگی خواستار شد و گفت: تحقق این وحدت دشمنان را ناکام می گذارد.  



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری