Skip to Content

به مناسبت هفته بسیج؛

همایش «نقش زنان و چهار دهه ایثار» در یزد برگزار می‌شود


مدیر بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد از برگزاری همایش «نقش زنان و چهار دهه ایثار» در یزد خبر داد.

به گزارش یزدبانو؛ ناهید جمشیدی در گفتگو با خبرنگار یزدبانو گفت: با توجه به گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نقش برجسته زنان در شکل‌گیری و پیروزی آن، بانوان این مرزوبوم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی ادامه داد: طی چهل سال انقلاب اسلامی زنان توانسته‌اند در ساحت رشد و تهذیب خویش، خانه و خانواده اسلامی را به‌طور شایسته و بایسته معنا بخشند.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: در هفته بسیج، روز شنبه «جهاد کبیر و استکبارستیزی» نام‌گذاری شده است؛ به مناسبت این روز نشست‌های مختلفی با موضوع استکبارستیزی، برگزاری مجمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت خواهران و اعضای کادر گردان‌های کوثر خواهران ازجمله این برنامه‌ها است.

جمشیدی اذعان کرد: در همین راستا همایش «نقش زنان و چهار دهه ایثار» نیز روز شنبه از ساعت 9 تا 11 در محل تالار غدیر یزد با حضور فرماندهان حوزه، پایگاه و گردان‌های کوثر بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد برگزار خواهد شد.

وی برگزاری همایش «ما می‌توانیم » را در روز شنبه از ساعت 15الی 16 در محل حسینیه ثارالله یزد و با حضور بانوان بسیجی یزد را از دیگر برنامه های بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/3857

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری