Skip to Content

صبح امروز

همایش "پیشتازان بازگشت به حجاب برتر" دریزدبرگزار شد


یک کارشناس مذهبی گفت: باید در زمینه امر به معروف الگوسازی کنیم، سخنرانی بس است؛ باید وارد صحنه شویم. اگر یک پایگاه تلاش کند تا بساط بدحجابی، خرید جنس خارجی و ... برچیده شود مشکلات جامعه کم کم حل خواهد شد.

به گزارش یزدبانو به نقل از بسیج، همایش پیشتازان بازگشت به حجاب برتر در هفتمین روز از هفته بسیج  با شعار "بسیج، امر به معروف و نهی از منکر" در یزد برگزار شد.
حجت الاسلام مهدوی نژاد از روحانیون یزد در این همایش در اجتماع بانوان یزدی با تببین موضوع "امر به معروف و نهی از منکر" در جامعه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر مسئله بسیار مهم برای حفظ و نگه داشت امنیت روانی جامعه است که در مقوله حجاب بسیار می تواند مورد توجه قرار گیرد. وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری  که فرمودند: "امر به معروف مانند نماز یادگرفتنی است" اذعان داشت: باید در زمینه امر به معروف الگوسازی کنیم، سخنرانی بس است و باید وارد صحنه شویم. اگر یک پایگاه تلاش کند تا بساط بدحجابی، خرید جنس خارجی و ... برچیده شود، مشکلات جامعه کم کم حل خواهد شد. وی با اشاره به مثالی درباره این موضوع عنوان کرد: اگر فردی در جامعه سیگار بکشد افراد اعتراض می کنند. چون این آلودگی به مشام آنها رسیده و سیستم تنفسی و اعصاب آنها در حال تحریک است. اما چرا ما در برابر آلودگی های اجتماعی حساسیت نشان نمی دهیم، زیرا امروزه این شبکه های ماهواره بنیان خانواده ها را متزلزل و فرو ریخته و حریم حجاب را برداشته است به همین خاطر است سیستم دفاعی روح ما در برابر این گناه عکس العمل نشان نمی دهد. مهدوی نژاد گفت: همانطور که بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس ندای رهبرشان را  گوش دادند و با دلیری و رشادت هایشان بر دشمن پیروز شدند، امروز هم باید به سخنان رهبرمان گوش دهیم و در زمینه امر به معروف کارهای فرهنگی خوبی انجام بدهیم و جلوی این بدحجابی ها و بی حیایی ها را بگیریم. همایش پیشتازان حجاب برتر با حضور فرمانده ناحیه بسیج مرکزی و حضور گسترده بسیجیان حوزه 2 زینبیه خواهران در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
چهارشنبه 6 آذر 1392 / 17:19:29



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری