Skip to Content

معاون فرماندار تفت:

همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور فراهم است


معاون فرماندار در نشست هماهنگی کمیته های ستاد انتخابات شهرستان تفت گفت: لازمه اصلی تحقق حماسه سیاسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) شرکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات است لذا متولیان امر شرایط را برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای فراهم کرده اند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از تفت، معاون فرماندار تفت در ابتدای این نشست با اشاره به برگزاری انتخابات در ۲۴ خردادماه سال جاری گفت: لازمه اصلی تحقق حماسه سیاسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) شرکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات است لذا متولیان امر شرایط را برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای فراهم کرده اند.

 ناصر دهقانی با تاکید بر برگزاری انتخابات در فضایی آرام همراه با رعایت قوانین و اخلاق انتخاباتی ادامه داد: همه کاندیداها و طرفداران آنان باید با بررسی دقیق قوانین در رعایت مقررات، به ویژه در عرصه تبلیغات، اخلاق اسلامی را در این عرصه خطیر و حساس به نمایش گذارند.

 دهقان در پایان با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته، بر هماهنگی همه دستگاه های مرتبط و کمیته های ستاد انتخابات شهرستان تفت در فراهم نمودن شرایط برگزاری انتخاباتی شایسته تاکید کرد.

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری